Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #31
    Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

    Broodkruimels om de weg terug te vinden..

    Comment

    • j hannes
      Expert Stoner
      Member
      • Jan 2013
      • 78

      #32
      Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

      alles wat ik nodig ben om dit daadwerkelijk te kunnen doen.
      en zoiezo dat er muziek mee moet. voor tijdens het roken/chille

      Comment

      • Blani
        Ultra Grower
        • Jun 2011
        • 2004

        #33
        Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

        Een kayak. (+ thermosfles, koffiezakjes, krentebollen, drinkwater, zonnehoed, mugge-olie, droge tas met extra kleren en roken, kaart, GPS, fototoestel, handdoek) en een peddel, als ik eraan denk.

        Comment

        • Tydrain
          Retired
          • Feb 2013
          • 2

          #34
          Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

          Skittles!

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #35
            Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

            ................
            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:06.
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • Vinne
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2012
              • 196

              #36
              Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

              leuk gezelschap ^^
              Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
              Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #37
                Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

                ..................
                Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:07.
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • Zenne
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 386

                  #38
                  Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

                  Als drinken cola mee,of onderweg water kopen.
                  En als voor ver afstanden neem ik iemand die nuchter is.
                  chocolade heb ik ook altijd bij.

                  Comment

                  • BlackDev
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Nov 2012
                    • 65

                    #39
                    Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

                    Minstens 5 aanstekers en 2 pakjes lucifers want lucifers willen vaak niet werken met wind en die kut aanstekers raak je altijd kwijt of gaan stuk. En natuurlijk voedsel, flesje drinken en DEXTRO!! Dat laatste voor als je iets te stoned bent

                    Comment

                    • HR83
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 1046

                      #40
                      Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

                      de zon, een hangmat, muziekje, 20 liter vat water, de 12 laatste edities van miss universe ( voor het aangeven van drinken, het vasthouden van de parasol en het masseren van diverse lichaamdelen) , de rookattributen en een wekker om je weer uit deze droom te helpen
                      __________________________________________________ ______________

                      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                      sigpic

                      Comment

                      • Geodude
                        Bong Master
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 343

                        #41
                        Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

                        zonnebrilletje voor als het donker is

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        + vervoer om niet terug te hoeven lopen

                        Comment

                        • SmokemasterR
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Feb 2013
                          • 25

                          #42
                          Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

                          Een telefoon, voor het geval je de weg kwijt raakt
                          Toke on, fellow smokers

                          Comment

                          • Jiovanni
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • Aug 2013
                            • 17

                            #43
                            Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

                            Mn fotocamera, om alle grappige avonturen vast te leggen... het leukste is om al die gekke beelden terug te kijken als je weer nuchter bent...
                            Oh, en n extra aansteker kan ook wel handig zijn!

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            een 'draaiboek': dwz een tijdschrift/krant/boekje/foldertje (gladde ondergrond) om je jonkel op te mixen en bouwen...

                            Comment

                            • Zakenman
                              Advanced Stoner
                              • Nov 2013
                              • 59

                              #44
                              Re: Ik ga wiet roken/eten en ik neem mee :

                              Mijn muziek....

                              Comment

                              Bezig...