Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kent er iemand een online shop die dingen af kan leveren bij een postkantoor (pakjegemak)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kent er iemand een online shop die dingen af kan leveren bij een postkantoor (pakjegemak)

    Korting op 420shop
    hi ik ben greenzz ben 20
    ik ben op zoek naar een online shop voor wiet pijpjes enzo -die je bestelling kunnen afleveren bij een tnt postkantoor(via pakjegemak)
    ik zit namelijk met het probleem dat ik bij mijn moeder momenteel weer woon -maar die kan het niet uitstaan als ik blow!
    dus dingen naar mijn eigen adres laten leveren, is niet echt slim in dit geval.

    dus mijn vraag is het volgende!
    kent er iemand een online shop voor spullen waar mee je je wiet waren mee kan roken (bongs pijpjes etc etc) die je bestellingen bij een tnt postkantoor kan laten leveren inplaats bij je eigen adress!

    er zit namelijk een spar ,bij mij die ook een aflever punt is van de tnt

    alvast bedantk voor je reactie

    #2
    Re: kent er iemand een online shop die dingen af kan leveren bij een postkantoor (pakjegem

    dus jouw moeder maakt jouw post open wil je zeggen
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: kent er iemand een online shop die dingen af kan leveren bij een postkantoor (pakjegem

      Als je toch in Nederland woont, veronderstel ik, waarom ga je dan niet gewoon langs bij zo'n shop?
      Kan je toch beter gewoon je spullen ter plekke kopen.

      Comment


        #4
        Re: kent er iemand een online shop die dingen af kan leveren bij een postkantoor (pakjegem

        Grote vloeitjes kun je hier zelfs bij de benzinepomp halen.
        Laat je post dan bij een kennis bezorgen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: kent er iemand een online shop die dingen af kan leveren bij een postkantoor (pakjegem

          Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
          dus jouw moeder maakt jouw post open wil je zeggen
          helaas klop het dat ze bij mij mijn post open maken

          de reden waarom ik de vraag stel is ,dat ik opzoek ben naar een redelijk goeid pijpje om puur mee te roken.
          als jullie een shop kennen met (pakjegemak afhalen bij een postkantoor in de buurt) dan zou dat zeer op prijs stelen

          ik ben teven opzoek naar en pijp om puur te me te kunnen roken. vandaar ik dit vraag.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          ik woon in de buurt van den bosch die heeft er wel een
          -maar ik heb geen zin om steeds naar de stad te moeten gaan als ik spullen nodig heb voor mijn wiet.+ ze willen altijd weten wat ik gekocht heb .als ik het via een website koop en dan afhaal bij een postkantoor, dan kan ik teminsten het stiekem mee nemen als ik bij de spar bij mij ben
          (de spar is tevens ook een tnt afhaalpunt bij mij)

          Comment


            #6
            Re: kent er iemand een online shop die dingen af kan leveren bij een postkantoor (pakjegem

            niet blowen dan ook geen ruzie met moeders
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                pr ?
                Dan kun je het bij de Spar ophalen.
                Nu moet je alleen bij je order vermelden hoe je het bezorgd wil hebben, desnoods even een telefoontje er achteraan naar de shop waar je je bestelling plaatst.
                Last edited by QnQ; 11 January 2013, 10:46. Reden: Taalpuree
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: kent er iemand een online shop die dingen af kan leveren bij een postkantoor (pakjegem

                  Als ze willen weten wat jij koopt, wat ga je dan zeggen als je van de spar afkomt?

                  En een ding wat totale verwarring in mijn hoofd zaait is...

                  Ze weten niet dat jij - of naar de Spar - of naar de GS/SS bent geweest... Dus of je nou een pijpje gaat kopen of deze bij de Spar gaat ophalen, maakt geen ene reet uit?

                  Maar misschien zie ik iets over het hoofd

                  Succes Maat

                  Comment

                  Bezig...
                  X