koffiekopje.
Ik ga wiet roken/eten en ik laat thuis..
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Ik ga wiet roken/eten en ik laat thuis..
Mijn huis.Comment
-
-
-
Re: Ik ga wiet roken/eten en ik laat thuis..
ik denk het spel als volgt gespeeld wordt
Ik ga wiet roken en ik laat thuis ,koffiekopje,mijn pocket-zeeschipcontainer, m'n aansteker, mijn huis, mn ma,bad vibes, mijn haardroger
en mn dubieuse hard geworden zakdoekjes....sigpic
Comment
-
Re: Ik ga wiet roken/eten en ik laat thuis..
Je hebt wel gelijki bubba, maar dat werkt niet helemaal op een forum ben ik bang
Ik laat graag m'n aanvraagformulier voor een wietpas thuis als ik ga blowen
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment
-
-
Re: Ik ga wiet roken/eten en ik laat thuis..
Hoezo dat werkt niet op een forum, lijkt me toch gemakkelijk
knippen en plakken, nee ?
gheheheh soit spelen jullie maar
Komt altijd wel gehuil van
sigpic
Comment
-
Re: Ik ga wiet roken/eten en ik laat thuis..
dat was dus ook een beetje de grap hiero : omdat bij blowen vaak het geheugen niet helemaal lekker meer werkt konden we het hier spelen met afkijkmogelijkheid. Maar jij bent de eerste/enige die dat heeft opgemerkt, en de richting die het spelletje nu opgaat (bizar) vind ik ook wel grappig
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment






Comment