een vraagje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • alex182
    Retired
    • Nov 2008
    • 7

    #1

    een vraagje?

    Korting op 420shop
    ik lees hier alleen maar over kleine aantal planten die jullie kweken.is dit toeval of zijn er ook die het grote aanpakken?groetjes
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Hier zijn enkel kwekers aanwezig die een wietje voor zich zelf willen scoren dus behoefte aan grote aanpakken is er niet. Bij grote aanpak zie ik al direct comercialisatie en verkoop, hoeven we hier niet.

    Grtz

    Comment

    • alex182
      Retired
      • Nov 2008
      • 7

      #3
      ok dat is duidelijk.dank je wel en tot ziens.mvg alex

      Comment

      Bezig...