Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paniekaanval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paniekaanval

    Korting op 420shop
    Hey, ik ben nieuw op dit forum dus ik zal mijn zelf als eerst introduceren :

    Ik heet Samed, 20 jaar oud (vandaag jarig toevallig) en kom uit Amsterdam. Ik blow nu al 5 jaar regelmatig maar heb de afgelopen 2 weken wat vreemds meegemaakt en zou er graag een verklaring achter willen zetten, dus hoop ik dat iemand hier mij kan vertellen waar het aan kan liggen.

    Nou zoals ik zei blow ik al 5 jaar lang regelmatig en meestal is het dan hasj maar zo nu en dan ook wiet. Ik heb in dit 5 jaar ervaring 1x een bad trip gehad en dat was in het eerste jaar. Verder ben ik wel een aantal keer extreem stoned geweest maar dit geen lichamelijke gevolgen en voelde me er ook niet slecht bij.

    Nou 2 weken geleden had ik geblowt met gezelschap in een coffeeshop, maar voelde me niet goed meer. Mijn ademhaling was gedesorienteerd en ik moest hyperventileren, op een gegeven moment verdoofde mijn hele lichaam, ik kon wel alles bewegen en rechtop blijven zitten maar ik had totaal geen gevoel in mijn lichaam, daarnaast kreeg ik in beide oren een piepgeluid. Gelukkig had ik mijnzelf mentaal sterk gehouden en nuchterde ook iets later weer uit.