Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De BLOK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De BLOK

    Korting op 420shop
    Bij de blok bedoel ik de blokperiode van de examens en niet dat stomme tv programma.

    Ik heb er een klein vraagje over: zou ik tijdens de 4-5 weken het doen zonder wiet of met?

    Vertel mij jullie ervaringen (als jullie willen natuurlijk) over de blokperiode die jullie met of zonder door brachten.


    MVG Creezr
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    #2
    5 weken zonder wiet is zeker te doen.
    Het beste dat je kan doen is ervoor zorgen dat er geen wiet in je buurt ligt. Rook desnoods alles op op een chill avondje met een filmpje en genoeg voedsel in huis

    Heb in het begion van dit jaar stevig gesmorod en had het toen ik een weekje minderde toch beetje moeilijk.
    Hangt af van persoon tot persoon, sommigen stoppen van de ene dag op de andere. Anderen bouwen af als ze het gewoon waren dagelijks te blowen.

    Greetz,
    zion

    Comment


      #3
      Je hoeft niet perse te stoppen. Studie en wiet gaan wel samen net zoals de meeste genotsmiddelen, zolang je maar maten houdt en niet blowt voordat je leert.
      Zoals zion al zei, blow lekker in de avond nadat je gestudeerd hebt en klaar bent met je taken.

      Ik zit zelf ook in het examenjaar, maar dat betekend niet dat ik gelijk stop met wiet wanneer de examens op komst zijn. Gewoon lekker op vrijdag en zaterdag avond met m'n bong en wiet wat plezier beleven.

      Nadat ik klaar ben met m'n taken natuurlijk.
      Last edited by Zeemlapje; 10 December 2008, 20:53.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Zeemlapje View Post
        Zoals zion al zei, blow lekker in de avond nadat je gestudeerd hebt en klaar bent met je taken.
        Bedoelde ik niet echt

        Maar dat wil niet zeggen dat ik meen dat je niet kan leren als je af en toe eens blowt. Ik ben het zelf wel niet van plan, ik stop met blowen voor de komende weken.

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          Dit is best persoonlijk toch? Ik presteer niks maar dan ook echt niks onder invloed.
          Daarnaast ken ik mensen die bepaalde dingen echt beter kunnen onder invloed.
          De een kan zich beter concentreren of ontspant erdoor, ik zelf kan mijn hersens niet meer bij 1 ding houden.

          Wat zijn je eigen ervaringen?

          Comment


            #6
            Ik heb geen ervaring met onder invloed leren maar het enige dat ik weet is als ik onderinvloed ben dat ik geniet van de zetel waar ik in lig en een bob marley op de
            achtergrond. Soms kijk ik dan ook film ma ik herinner me niet altijd evenveel van die film s'anderendaags maar dat hangt af van de gerookte hoeveelheid denk ik. Meer kan ik op het moment niet zeggen maar ik ga volgende week als ik alles geleerd heb eentje op steken en dan is een ander vak nemen en leren onder invloed om te zien hoe ik kan leren. Zodat ik weet wat ik kan en niet kan in de blok.

            En bedankt voor de hulp en de reacties.

            MVG Creezr
            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

            Comment


              #7
              ik zou het persoonlijk niet doen,ik weet nog geen eens meer wat ik vorig weekend heb gedaan!

              maar ik kan dus niet stoppen met blowen,maar dat is een ander probleem...

              als je ff kan stoppen zou ik het doen!

              grtzz

              Comment


                #8
                Ik had deze morgen gedaan met mijn examen en nog wa andere mensen ook, dus gingen we wat blowen, want ik had toch nog zo'n 2u voor ik terug naar school moest voor mijn mondelingexamen van da zelfde vak. Moet ik toch wel toegeven dat ik daar iets harder last van had dan ik had verwacht, na bijna zo'n twee weken niks. Mijn mondeling examen ging er gelukkig vlotter door dan ik had verwacht, want normaal sla ik altijd men engels door elkaar. Maar em deze middag heb ik deels toch wel tot mijn spijt verslapen in de zetel. gelukkig is het nog ni zo laat dus valt de schade nog wel in te halen.

                grtz

                Comment


                  #9
                  denk dat dit voor iedereen anders is niet iedereen is even intellectueel aangelegd . Heb heel mn studie me te pletter geblowd en toch overal doorgewandeld . Tot ergernis van meeste leraren .

                  Comment


                    #10
                    Ik doe het met wiet.
                    Na 3 uur leren jointje roken en na een halfuurtje rusten er weer tegenaan.
                    Zalig
                    Me TippiE,U weed?

                    Comment


                      #11
                      Ik kan me beter concentreren met een beetje wiet in m`n bloedbanen. Denk dat het een kwestie is van doseren he. Das met de meeste dingen.
                      Succes met je examens!!!
                      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                      Medigebruiker

                      Comment

                      Bezig...
                      X