Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe kijken mensen je aan als je zegt dat je afentoe een joint rookt?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: hoe kijken mensen je aan als je zegt dat je afentoe een joint rookt?

Altijd als mensen het argument beginnen met: maar je verpest je lichaam met wiet, dan zeg ik: Alcohol is schadelijker. En als ze daar even over nadenken leggen ze het bijltje er meestal al bij neer.
    Ook als ik wel eens een avond ga stappen doe ik veel liever één joint dan dat ik de hele avond aan het bier zit. Je wordt er hartstikke happy van en 's avonds kan je ook nog eens heerlijk slapen, twee vliegen in een klap.
    sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      de bajesklant van de wijk
      whoehahaha over taakverdeling gesproken

Omdat ik ben opgegroeid in twee verschillende "werelden" (één waar drank de norm was, de andere wat kleuriger om het maar rustig uit te drukken), en die werelden absoluut niet met mekaar te mixen waren ben ik gewend geraakt bepaalde dingen voor me te houden. Ik weet gewoon niet beter dat het vaak verstandig is om geen slapende honden wakker te maken, en dat wat als "normaal" bij de ene club als "niet acceptabel" bij de andere club geldt.

Zelfs binnen de blowersclub zijn er nog gradaties te vinden : met wat vriendjes blowen is heel wat anders dan met bevriende kwekers de verschillende oogsten keuren. En dat gaat er weer heel anders aan toe dan als je tussen wat tussenhandelaars/importeurs zit. Doordat m'n stiefpa aktief was als handelaar en kweker kon ik alle verschillende clubjes af, en weet ik niet beter dan voor de rechterhand verborgen te houden wat de linkerhand uitspookt.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik zeg dat niet. Wat niet weet, wat niet deert inderdaad.
        Men ziet mij toch al als de mafiabaas van de buurt, dus ik heb niet zoveel aanspraak.
        Niet nodig ook, laat mij lekker met rust.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
        X