waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dolly
    Expert Stoner
    • Aug 2009
    • 84

    #1

    waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

    Korting op 420shop
    de titel zegt het.

    bij laatste topic staat prive.

    vriendelijke groeten, dolly
  • EL Guerilliero
    Advanced Grower
    • Nov 2012
    • 1090

    #2
    Re: waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

    omdat je vergat te spammen in de tussentijd

    Comment

    • dolly
      Expert Stoner
      • Aug 2009
      • 84

      #3
      Re: waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

      en hoe kan ik dit topic in kijken ? ben opzoek naar een kweektentje all in ...

      moeilijk te vinden op marktplaats :p

      Comment

      • EL Guerilliero
        Advanced Grower
        • Nov 2012
        • 1090

        #4
        Re: waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

        euh .. door te spammen .. ofte 'normale' replies geven en zodoende aan het minimum te komen ..

        now go

        Comment

        • dolly
          Expert Stoner
          • Aug 2009
          • 84

          #5
          Re: waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

          spam ?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          wat is spam ?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          hihi ... ? meer spam ? hoeveel spam ?

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

            Je aantal berichten zijn niet toereikend om de Marktplaats te zien, lees de Regels omtrent de Marktplaats sectie eens door

            Comment

            • dolly
              Expert Stoner
              • Aug 2009
              • 84

              #7
              Re: waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

              haha, ok komt goed.

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #8
                Re: waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

                Koop dat toch nieuw als je alles nodig hebt.
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • dolly
                  Expert Stoner
                  • Aug 2009
                  • 84

                  #9
                  Re: waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

                  ben ik van plan ook ... maar als iemand nu net een interesante deal heeft staan voor mij laat ik dit niet liggen

                  heb vorig jaar men eerste kweek gedaan in een niet lucht/licht dichte houten kast, 2 autoflowers grootgebracht ...
                  ging goed ... heb de basis ...

                  tijd voor het echte werk ...

                  Comment

                  • EL Guerilliero
                    Advanced Grower
                    • Nov 2012
                    • 1090

                    #10
                    Re: waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

                    @ Vale .. lager dan 20 kom je er ook niet in .. dolly had er nog geen 20

                    Comment

                    • budha54
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2013
                      • 717

                      #11
                      Re: waarom mag ik als jarenlang lid het kopen en verkopen gedeelte niet zien ?

                      overbodige discussie lijkt mij , als ik thuis ben en er staat er een voor de deur , kom je ook alleen naar binnen als ik dat goed vind !!! zo werkt dat !!

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      kindjes die vragen worden overgeslagen !!!

                      Comment

                      Bezig...