Bij mij eerste kweekje vind ik dit toch mijn mooiste dame, na goede droogte stress en alle voeding uit de bladeren te hebben gezogen was ze klaar om te oogsten
ImageUploadedByTapatalk1369574075.784957.jpgImageUploadedByTapatalk1369574099.349645.jpg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mooiste top van white rhino
Collapse
X
-
Re: Mooiste top van white rhino
Geen gewicht moet nog alles knippen, nog maar juist de hoofdtop geknipt de rest is nog niet geknipt, al teveel geknipt laatste weken ... Opstelling niet verschieten nogal wat wijzigingen geweest gestart onder :
Led lamp grow panel 400 watt (Chinese brol!) daar hebben ze 1 maand onder gestrekt...
Dan 250 w mh
De canna Coco voedingslijn + royal sugar & bloombastic ipv. Boost
Onder 600w hps 380 kuub/u buisventilator uitgang 150kuub ingang
Nog enkele passieve ingangen zwenkventilator op voet (vast geschroefd in kweek ruimte, kweekruimte 120 op 120 en 210 hoog
En goed geïsoleerd lv begin 90 naar bloei perfect 50 temp 20 licht uit en max 30 licht aan ( tempsensor aangesloten op uitlaat) potten van 12 lProbeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment
-
Re: Mooiste top van white rhino
Thx, hahaha ja ik drink geen koffie maar dan zo 1ntje in de ochtendOorspronkelijk geplaatst door Oblivion View PostVan die eerste foto krijg ik spontaan maagpijn.
Vroeger ook veel gedronken, maar dan geen light. Kankeraspartaam!
Maar goed, mooie toppen voor een eerste keer!
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment

Comment