Goede voornemens

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Verkeyn
    Retired
    • Jan 2008
    • 287

    #1

    Goede voornemens

    Korting op 420shop
    Happy newyear!!

    Het is ondertussen al 2 januari, dus moet de cruciale vraag wel komen:

    "wat zijn jullie GOEDE voornemens voor 2009?"

    maar we kunnen het ook anders vragen:

    "wat zijn jullie SLECHTE voornemens voor 2009?:p"
    "wat willen jullie verwezelijken in 2009"?
    "Gebeurt er iets speciaal in 2009"?

    ----------
    wat zijn jullie GOEDE voornemens voor 2009==> Stoppen met roken(was er al mee bezig, maar wil gewoon verder volhouden)

    wat zijn jullie SLECHTE voornemens voor 2009==>zoveel mogelijk geld krijgen:p op goede en slechte manieren...

    wat willen jullie verwezelijken in 2009==> ik zou graag mijn eerste (buiten)kweek beginnen.

    gebeurt er iets speciaal in 2009?==> Ik verhuis naar Spanje!


    (kan iemand dit even verplaatsen, heb in verkeerde topic gepost:p)
    Last edited by Verkeyn; 2 January 2009, 11:00.
  • AlwaysStoned
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 274

    #2
    + ik stop met roken (allee kben er nu mee begonnen)
    + ik ga een buitenkweek van planten proberen
    + ik ga een grote binnenkweek proberen
    + ik ga voorruit in mijn carriere

    sigpic

    Comment

    • Damn nice
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 595

      #3
      GEwwooon leuke oogstjes doen en geen goede voornemens hebbe en 2009 veilig hale ^^

      Comment

      Bezig...