PETITIE voor een bio hoek op JD!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #16
    Re: PETITIE voor een bio hoek op JD!

    Daar sla je spijkers met koppen Jos!
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #17
      Re: PETITIE voor een bio hoek op JD!

      -1 biokwekers zeuren te veel
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • Zakenman
        Advanced Stoner
        • Nov 2013
        • 59

        #18
        Re: PETITIE voor een bio hoek op JD!

        +1 Altijd leuk!
        Zou mooi zijn als er dan ook een sub gedeelte is met informatie over Bio kweken

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: PETITIE voor een bio hoek op JD!

          Zoals Vale al zei in post #9 : Hier is al een topic over, en het is ook al in overweging.
          Persoonlijk ben ik niet voor. Het is al wat rommelig op het JD forum door al de verschillende afdelingen en deeltopics.
          En dan ook nog de dumpforums zoals o.a. het nieuwe kweken-voor-beginners waar de structuur helemaal zoek is.
          Ik ben eerder voor gestandaardiseerde tags in plaats van al die subforums.
          binnenkweek - microkweek - buitenkweek - guerilla is genoeg onderverdeling.
          In het binnenkweekforum kun je dan bijv. gebruik maken van de tags 'cocos, bio, hydro' noem maar op.
          Last edited by QnQ; 25 November 2013, 22:41.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #20
            Re: PETITIE voor een bio hoek op JD!

            Q heeft gelijk, zou veel overzichtelijker zijn op die manier.
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • Wietefras
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 4374

              #21
              Re: PETITIE voor een bio hoek op JD!

              Een nieuw subforum heeft toch alleen maar zin als er bergen threads zijn die onoverzichtelijk door elkaar lopen? Of is het idee dat er pas bio threads gaan ontstaan als er een sub-forum voor is?

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment

              • joswa
                Retired
                • Apr 2009
                • 153

                #22
                Re: PETITIE voor een bio hoek op JD!

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                Zoals Vale al zei in post #9 : Hier is al een topic over, en het is ook al in overweging.
                Persoonlijk ben ik niet voor. Het is al wat rommelig op het JD forum door al de verschillende afdelingen en deeltopics.
                En dan ook nog de dumpforums zoals o.a. het nieuwe kweken-voor-beginners waar de structuur helemaal zoek is.
                Ik ben eerder voor gestandaardiseerde tags in plaats van al die subforums.
                binnenkweek - microkweek - buitenkweek - guerilla is genoeg onderverdeling.
                In het binnenkweekforum kun je dan bijv. gebruik maken van de tags 'cocos, bio, hydro' noem maar op.
                met QNQ eens

                Comment

                Bezig...