Werden vroeger wietplanten niet gebruikt als windschermen? De buitenkwekers onder ons zullen wel lopen vloeken, dat ze hun windvang al geoogst hebben, met morgen windkracht 10 op komst...
Storm op komst: Plantjes naar buiten!
Collapse
X




Comment