Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pepsi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pepsi

    Korting op 420shop
    Ooit verkregen van een Marokaanse vriend
    Kwam van een Miami coffeeshop dus weet de details niet want ik ga niet over de grens voor mijn weed.
    Ik geloofde hem niet maar heb nu al meer gelezen en ze drogen hem dus wel echt boven amoniak,om sneller te drogen?Dat wist ik niet
    Ik dacht al nadien,verdomme ik heb een droge mond
    Ja ik rook altijd al puur dus,Ik was alleen voor de pc rustig...
    En voor ik het wist een angstaanval,ik heb dat nog nooit gehad ik moest echt in mijn bed kruipen want liep rond als Jack Nicolson in de Shining...
    5 keer uit dat bed om te controleren of de deur wel dicht was.
    Ja was ver weg das goed maar...nadien menselief...
    Nog iemand rare ervaring met de Pepsi van de Miami?
    Zou eigenlijk pepsi eens moeten roken zonder hij boven amoniak gehange heeft om te vergelijken...

    #2
    man meen je dat. Nu ik kweek altijd eigen bodem maar mijn schoonzoon gaat naar daar om zijn weed maar heb al veel geproeft maar dit is wel heel erg man das geen goede reclame. Man ik heb ooit een amoniak vergiftiging opgelopen dacht dat ik dood ging en nu hoor je dit. Nu niet meer naar daar gaan of van daar kopen zou ik zeggen.

    Comment


      #3
      Aangezien Miami een van de weinige coffeeshops nog in de buurt is zal het de kwaliteit niet ten goede komen, toen ik daar 5 jaar geleden wiet haalde was het al niet super maar nou er bijna geen concurrentie meer is kunnen ze het maken om rommel te verkopen...

      Slechte zaak, ik zou Orias zijn advies opvolgen en je wiet ergens anders gaan aanschaffen
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        mmmm nooit iets van gemerkt.
        Me like Pepsi very much
        Peace Out

        Comment

        Bezig...
        X