Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

maffesmoorplekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: maffesmoorplekken

    Mijn eerste keer was op m'n 15-e (Ben nu 19)

    In een klein bos (Waar de bomen Max 4 meter zijn) waar toen een grotere boom van ruim 15+ Meter om was gevallen, we waren tussen de boom gaan zitten, etc.

    Comment


      #47
      Re: maffesmoorplekken

      ik heb er wel een paar
      Bij ons is er een steenfabriek, waar men gigantische bergen kiezels heeft. dan ga je daar savons opliggen, echt extreem chill...
      Of er is vlakbij die fabriek een klein vijvertje, eig is het iemand zijn tuin maar het ligt heel afgezonderd, niemand heeft er last van. ook heel relax...

      ik kan zo nog wel doorgaan maar dan weet je direct waar ik woon enzo en daar heb ik geen zin in om dat prijs te geven
      grow da weed, smoke it's buds

      Comment


        #48
        Re: maffesmoorplekken

        oh in t tuinhuis van een maat van mij, iedereen heeft daar zn eigen plekje: ikke in de kruiwagen, n andere maat op de zetel van een zitmaaier, nog een andere op n grote ton
        Op zolder is ook wel lachen, heb daar voor het eerst mijn kat stoned gemaakt
        grow da weed, smoke it's buds

        Comment


          #49
          Re: maffesmoorplekken

          Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
          ik heb toen ik een paar maandjes moest zitten gewoon hash in de cel kunnen roken

          alleen de manier waarop ik het in mijn cel moest krijgen was niet zo aangenaam, mijn vriendin gooide tijdens bezoek een plak hash dicht gesealed in mijn koffie, ik dronk dat dan op, en daarna een kopje zonnebloemolie drinken om aan de diaree te raken en ff ranzig vissen

          klinkt smerig, is het ook, maar in de gevangenis ben je een god als je hash hebt en kun je van je medegevangenen alles krijgen

          en ik kon voor het slapen gaan toch mijn jointje roken

          groet
          moet ik dit nou serieus nemen :/

          on topic: mijn raarste spot was toch wel in 1 wc hokje met 3 man 3 isolators alles het stond helemaal blauw XD
          toen liep er iemand naar binnen en die zei": het ruikt hier naar wiet, wij deur open "dat is hasj KUT' deur dicht en verder smoken
          iet recht's is iets korms wat verbogen is.

          Comment


            #50
            Re: maffesmoorplekken

            Oorspronkelijk geplaatst door henkdevries View Post
            moet ik dit nou serieus nemen :/

            on topic: mijn raarste spot was toch wel in 1 wc hokje met 3 man 3 isolators alles het stond helemaal blauw XD
            toen liep er iemand naar binnen en die zei": het ruikt hier naar wiet, wij deur open "dat is hasj KUT' deur dicht en verder smoken
            moet ik dit nou serieus nemen :/
            sigpic

            Comment


              #51
              Re: maffesmoorplekken

              ik vind het nog al een heel verschil?
              hoe dan ook het was op een verjaardag.
              iet recht's is iets korms wat verbogen is.

              Comment


                #52
                Re: maffesmoorplekken

                Pfff op een luchtbed in de zee, in de duinen, huizen die in aanbouw waren, kraakpanden, in het park, in schuren, binnen thuis, voor school, midden in de stad enz..

                Maar de meest leuke keer was toch op een steiger van een flat die gerenoveerd werd zo hoog als een kerk. Vanaf dat punt hadden we een uitzicht over een groot deel van noord holland, we konden zo de vuurtoren zien van den helder, woon zelf vlak bij hoorn dus dat is een heel eind!

                Comment


                  #53
                  Re: maffesmoorplekken

                  oh ik heb er weer een bangelijke gevonden.
                  Bij ons in hasselt is er een fietspad (een van de heel velen) en als je dat volgt op weg naar nederland kom je (midden in de natuur) een torentje tegen. Je kan helemaal naar boven met de trap, maar je kan evengoed ect super makkelijk op het dak klimmen. Best wel gevaarlijk dus je moet er je niet helemaal klem paffen...
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment


                    #54
                    Re: maffesmoorplekken

                    op het dak van schiphol.

                    Comment


                      #55
                      Re: maffesmoorplekken

                      Niet heel veel bijzonders, reuzenrad en schiphol zijn voor mij toch wel de 'raarste' plekken.

                      Comment


                        #56
                        Re: maffesmoorplekken

                        vroeger achter de haag int school, op het dak van mijn huis, in de tuin. Overal waar ik kan
                        as it was in the beginning,
                        so shall it be in the end
                        -BM-

                        Comment


                          #57
                          Re: maffesmoorplekken

                          Ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen: er is een gebouw niet ver van hier dat een halve cirkel is die op de grond staat (dus als je een cirkel horizontaal in twee snijdt en het bovenste stuk op de grond neerzet) en daar kruipen we op, wat redelijk makelijk is omdat het niet zo stijl is. Daarboven gaan we smoren en het levert hilarische toestanden op als we stoned terug naar beneden moeten

                          Comment


                            #58
                            Re: maffesmoorplekken

                            lachen , heb een keer op school in de toilet met 3 maten gesmoord, alleen toen was er een verklikker daarna volgde een gesprek met de rector, maar tja we hadden ons er netjes uitgeluld, dat het mint tabak was , en de verklikker liep daarna een paar weken met een gebroken neus op raar maar waar .

                            Comment


                              #59
                              Re: maffesmoorplekken

                              daarop:


                              verder ook nog op kinderspeeltuigen (s'nachts dan), eigenlijk lopen/fietsen we gewoon rond met wat joints en als we iets zien dat ons bevalt wordt dat onze smoorplek

                              Comment


                                #60
                                Re: maffesmoorplekken

                                Hahaha de nekkerhal

                                Comment

                                Bezig...
                                X