Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis effect op dieren.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Cannabis effect op dieren.

    Ach wat boeit t ook? ik steek er 1 op en ga in me tuintje aan de slag. Heerlijk weer. Adios


    Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten

    Comment


      #47
      Re: Cannabis effect op dieren.

      Pas maar op met die vogels buiten

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #48
        Re: Cannabis effect op dieren.

        met cannabis is niks mis voor dieren,
        enkel de wiet zelf.

        konijnen zijn dol op het blad, zoals nog wel meer beesten.
        het is zelfs gezond, alsmede cannabis zaad.

        maar de wiet zelf niet voor beesten,houw ze daar liever van weg.
        een beest kiest erniet voor, en ik vind het ook onterecht wat sommige doen vaak extra de rook na de beesten uitblazen enzo gewoon niet doen,

        Comment


          #49
          Re: Cannabis effect op dieren.

          Hey staff, jouw mening betreffende de rook uitblazen naar beesten heb je gelijk in. Maar wat je zegt van een beest kiest er niet voor?
          Daar moet ik je ongelijk in geven. Als ik zit te roken weg van mijn 2 katten, komt die ene speciaal bij mij zitten om mijn rook op te snuiven. Die kat zit zo gelijk naar de rook te kijken en erachter blijft ie er aan ruiken. Ik rol wel met tabak, mss is ie gewoon verslaafd aan de tabak.
          De andere kat, vanaf dat ik ene opsteek, loopt ze nog verder weg. Een echte asociale niet-roker imo. Raar maar waar!

          Grtz.

          Comment


            #50
            Re: Cannabis effect op dieren.

            Inderdaad Shiva ketama ken ook iemand dat rook bij zijn katten ze kruipen bijna op zijn hoofd om ook een stukje van de rook te kunnen krijgen


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment

            Bezig...
            X