Wat voor wietje zal ik halen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DrawnieeG
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2013
    • 7

    #1

    Wat voor wietje zal ik halen?

    Korting op 420shop
    Hallo mensen van 't goede leven,

    Ik vroeg me af, omdat een paar vrienden en ik op bootvakantie gaan en we dachten dat we wel een voordeelzak kunnen halen. Alleen we zijn er nog niet uit wat voor strain we gaan halen. (Ikzelf haal altijd 5'jes en 12'jes)

    Wat zouden jullie kiezen? De shop heeft;
    - Power plant
    - White russian
    - Santa maria
    - bubblegum
    - Amnesia haze
    - Jack herer
    - Super haze (weet niet zeker, weet wel dat ie erg lekker ruikt en sterk is)

    Het liefst eentje waar niet te weinig in zit en ook STERK is

    Groetjes,
    DrawnieeG
    Last edited by DrawnieeG; 1 July 2014, 11:27.
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: Wat voor wietje zal ik halen?

    Iemand anders kan toch moeilijk in jou plaats kiezen, elke persoon heeft een voorliefde voor eigen smaak en geur enz ivm wiet.
    Alsook, vaak geven ze het kind een naam en krijg je niet wat de shop zegt dat het is, ze geven je gewoon een andere soort in de plaats.
    Ik zou gewoon zelf kiezen ter plekke, wij kunnen moeilijk een wietje beoordelen dat we nooit gezien hebben, enkel op een naam kan je moeilijk beoordelen.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • DrawnieeG
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Mar 2013
      • 7

      #3
      Re: Wat voor wietje zal ik halen?

      Bedankt voor je reactie!
      Dat wist ik niet dat de shop andere soorten geeft dan dat ze aangeven :p.

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #4
        Re: Wat voor wietje zal ik halen?

        Niet altijd maar vaak wel, en bijna elke shop zal zich hier schuldig aan maken.
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • odyssee
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Feb 2011
          • 416

          #5
          Re: Wat voor wietje zal ik halen?

          Ga met je vrienden naar die schop rolt er van elk soortje eentje en rook het, en erna doe je de inkopen je weet dan wat je aankoop .
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Wat voor wietje zal ik halen?

            Dus wij gaan beslissen wat jij moet halen..?

            ghehe..grappig.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • DrawnieeG
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Mar 2013
              • 7

              #7
              Re: Wat voor wietje zal ik halen?

              Tsja het lijkt zo wel, maar eigenlijk was de bedoeling dat ik wat meer informatie kreeg over deze soortjes (sterkte/smaak) enzo. Maar dat slaat nu nergens op, omdat ze schuilnamen gebruiken.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Zal wel even een paar proberen deze week

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Wat voor wietje zal ik halen?

                Mariuana
                God was never on your side..

                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #9
                  Re: Wat voor wietje zal ik halen?

                  Santa maria doet het vrijwel goed in de meeste shops,

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Wat voor wietje zal ik halen?

                    oi...ik haal altijd widow als ik in een shop kom..
                    Zo heb ik een idee welke shop goeie en welke slechte wiet heeft..

                    Alleen kom ik daar erg weinig
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Cookaap
                      Elite Grower
                      • Dec 2011
                      • 2730

                      #11
                      Re: Wat voor wietje zal ik halen?

                      In zou voor de amnesia haze gaan, lekkere sterke high. Je betaald er alleen meer voor per hoeveelheid.

                      Een haze is altijd goed als je high wil worden (dan neem ik aan als je met een groep blowd).


                      Sent from Tapatalk

                      Comment

                      • Dirkkkuit
                        Big Bongmaster
                        • Jun 2014
                        • 367

                        #12
                        Re: Wat voor wietje zal ik halen?

                        Super Haze of Amnesia Haze. Dat zijn mijn voorkeuren bij de shop, ben gek op haze. Ik vermoed dat de haze wel een haze zal zijn. Maar bv een bubblegum? Geen idee kan vanalles zijn. Had ook eens gelezen dat als de nieuwe wiet binnen krijgen er een super voor zetten deze duurde maken en de oude als een gewone verkopen voor iets minder. Maar goed oude wiet is niet slechter hoor. Het decarboxyleren duurt ook jaren dus komt er alleen maar meer THC in Toch maar de amnesia dan?

                        Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                        Comment

                        • DrawnieeG
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Mar 2013
                          • 7

                          #13
                          Re: Wat voor wietje zal ik halen?

                          Denk idd dat ik voor amnesia haze ga, gister nog gehad. Zo'n lekker wietje Mijn vrienden mixen het meestal met tabak Hoeveel kunnen jullie ongeveer draaien uit 5 gram? (puur)

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #14
                            Re: Wat voor wietje zal ik halen?

                            Als je graag puur rookt koop je beter een pijpje, zo'n lange met klein kopje, komt het lekker zacht aan.
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • DrawnieeG
                              Stekje
                              Nieuw Lid
                              • Mar 2013
                              • 7

                              #15
                              Re: Wat voor wietje zal ik halen?

                              Dat lijkt me best handig, ik heb wel een (mini) bong

                              Comment

                              Bezig...