Slechte bewerkte wiet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TiimL
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2010
    • 5

    #1

    Slechte bewerkte wiet?

    Korting op 420shop
    Goeieavond,

    Ik ben hier gisteren achter een zakje geweest bij de plaatselijke dealer maar ik vind het er toch maar verdacht uitzien daarom dat ik hier even om expertise kom vragen.
    Het heeft een enorm sterke geur, dat het bijna steekt in je neus en ook de toppen zijn steenhard en kan je verkruimelen met je vingers. Iemand die weet of er hier mee geknoeid is en met wat?
  • Shiva Ketama
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 867

    #2
    Re: Slechte bewerkte wiet?

    Brix + maybe? houd je tong tegen een top en als ie zuur is heb je prijs

    Comment

    • TiimL
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jul 2010
      • 5

      #3
      Re: Slechte bewerkte wiet?

      Geeft die Brix de wiet een extreem sterke geur? Ik heb het al in alluminiumfolie gedraait want rook echt gewoon niet meer lekker doordat het te straf ruikt.
      Net als een zure Amnesia die echt supersterk ruikt ofzo.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Slechte bewerkte wiet?

        Maak ff een mooi macro shotje met je gsm ofzo ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Shiva Ketama
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2014
          • 867

          #5
          Re: Slechte bewerkte wiet?

          Yep dat is hem, wordt vooral op amnesia gebruikt omdat niet opvalt dan. Op 10tallen of hondertallen kilo's heb je extra winst. Brix + wordt vanaf laatste 10 dagen bloei op plant gespoten om mooie kleur te behouden. Maar is dus niet voor wiet bestemd maar voor rozen ofzo. Trek maar u mes tussen u dealer zijn ribben, de teringlijder.

          Comment

          • TiimL
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Jul 2010
            • 5

            #6
            Re: Slechte bewerkte wiet?

            Maar het is geen Amnesia dat is het net. De toppen zijn net korrelige koeken die je afbreekt (nu beschrijf ik het wel heel extreem) en plakt ook een beetje. Niet lekker zacht zoals het moet.
            Ik zal straks een foto maken.
            Last edited by TiimL; 10 July 2014, 18:10.

            Comment

            • Shiva Ketama
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 867

              #7
              Re: Slechte bewerkte wiet?

              Wordt vooral op Amnesia gebruikt, heb niet gezegd dat het niet op andere soorten ook gebruikt wordt. Op Amnesia valt het bewerken het minst op en op andere soorten heb je het makkelijker door omdat het die typische geur afgeeft. Hou het tegen u tong, is ie zuur weet je het zeker.

              Comment

              • TiimL
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jul 2010
                • 5

                #8
                Re: Slechte bewerkte wiet?

                Jap met basic uploader, moet toch werken nu?

                IMAG0411.jpg
                IMAG0412.jpg
                Last edited by TiimL; 10 July 2014, 18:18.

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #9
                  Re: Slechte bewerkte wiet?

                  We zien niks, uploaden met basic uploader
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • Shiva Ketama
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2014
                    • 867

                    #10
                    Re: Slechte bewerkte wiet?

                    Tja als je niet weet hoe de wiet eruit ziet voor ie bewerkt is heb je aan een foto niet veel. Alleen ruik- smaak- rooktest en hoe het aanvoelt kan uitsluitsel geven. Kom anders af bij mij thuis, zal ik u uitsluitsel geven. Maar zoals je nu beschreven hebt gaat mijn voorkeur naar brix +
                    Heb je al 2x gezegd om tegen u tong te houden, waarom doe je het niet of waarom deel je het niet mee?

                    Comment

                    • HJM
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 3714

                      #11
                      Re: Slechte bewerkte wiet?

                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment

                      • angel777
                        Cronic Grower
                        • Mar 2010
                        • 3409

                        #12
                        Re: Slechte bewerkte wiet?

                        die wiet is volgens mij nog niet droog als ik die groene tak zo zie van dat topje!!!
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment

                        • TiimL
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Jul 2010
                          • 5

                          #13
                          Re: Slechte bewerkte wiet?

                          Smaakt niet zuur als ik m'n tong ertegen houd. Sorry voor het late antwoord btw.
                          Hoe kan de wiet nog niet droog zijn maar wel droog aanvoelen en echt hard zijn?

                          Die dealer is ook niet meteen een van de slimste personen, dus denk niet dat het versneden glasdeeltjes zijn ofzo.

                          Comment

                          • Shiva Ketama
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2014
                            • 867

                            #14
                            Re: Slechte bewerkte wiet?

                            Suikerwater, in pk 13/14 doppen, synthetische wiet, allemaal mogelijkheden.

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: Slechte bewerkte wiet?

                              Als het zo prikt in je neus kan het ook gewoon nog vol voeding (PK) zitten.
                              Pak een papiertje, verkruimel dat topje erin en steek 'm op. Dan weet je 't.
                              En als je 't niet vertrouwd kan je 't beter weggooien ofzo, want dan wordt het waarschijnlijk toch geen fijne high.

                              evt. pak je een microscoop, desnoods eentje van de BartSmit, en bekijk je het.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...