Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ed rosenthal wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ed rosenthal wiet

    Korting op 420shop
    Juist nieuwe zadenijn ondekt van Sensi Seeds,140 euro'svoor 10 zaadjes,commercieel soortje ofniet wtf
    alleen al voor het geld,maar ook ergens gelezen sensi eigenaar is van weedseedshop,die als rood(totaal af te raden) gemarkeerd staat op seedfinders.eu website,alvast geen optie voor mij om daar ooit iets te gaan bestellen....140euros 10zaadjes

    #2
    Re: ed rosenthal wiet

    Groeien er gouden toppen aan misschien?
    Een blow in de morgen.....

    Comment


      #3
      Re: ed rosenthal wiet

      je zou het haast gaan denkenmaar het kan nog duurder hoor,viel bijna van mijn stoel,bv 180euro voor 10 nl5&haze zaadjes
      Oorspronkelijk geplaatst door Stoutologie View Post
      Groeien er gouden toppen aan misschien?

      Comment


        #4
        Re: ed rosenthal wiet

        Met wat ik hier leest over Sensi Seeds op het forum en ergens anders raad ik je aan zoekt iemand anders
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

        Comment


          #5
          Re: ed rosenthal wiet

          Oorspronkelijk geplaatst door odyssee View Post
          Met wat ik hier leest over Sensi Seeds op het forum en ergens anders raad ik je aan zoekt iemand anders
          had ik allang gedaan hoorserious seeds,RQS,dinafem ext las dit artikel vanmorgen bij de koffie over ed rosenthal seeds,verslikte me bijna in men koffie

          Comment


            #6
            Re: ed rosenthal wiet

            Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
            Juist nieuwe zadenijn ondekt van Sensi Seeds,140 euro'svoor 10 zaadjes,commercieel soortje ofniet wtf
            alleen al voor het geld,maar ook ergens gelezen sensi eigenaar is van weedseedshop,die als rood(totaal af te raden) gemarkeerd staat op seedfinders.eu website,alvast geen optie voor mij om daar ooit iets te gaan bestellen....140euros 10zaadjes

            Dus omdat ze een soort hebben van 140 euro per 10 zaden is het alvast geen optie daar iets te bestellen en is Sensi seeds ineens bad.
            Ze hebben ook een hele hoop zaden van een andere prijscatogerie of had u dat niet gezien, of telt dat gewoon niet mee omdat ze ook een soortje hebben van 140 euro per 10?
            Ik vind het nogal raar een zaadbank negatief beoordelen omdat ze een dure soort zaden in hun assortiment hebben, qua kennis en ervaring hebben de mensen van Sensi Seeds op al die jaren dat ze al bestaan een heel goede reputatie verkregen.

            Comment


              #7
              Re: ed rosenthal wiet

              al eens bedacht hoeveel werk het is om een stabiel zaad te produceren?
              dus eigenlijk niet zo raar dat het duur is. zal wel een ferm stabiel soortje zijn
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                #8
                Re: ed rosenthal wiet

                Voor de Jack Herer van Sensi betaal je zelfs € 150 voor 10 reguliere zaden. Maar zowel met Ed Rosenthal Super Bud als met Jack Herrer heb je wel exclusieve soorten.

                Als je vijf zaden in een kleine ruimte voorgroeit, zitten er waarschijnlijk twee of drie vrouwen bij. Herken je ze niet bij de voorbloei dan zet je een aantal gemerkte en gewortelde stekken op 12/12 en dan herleid je die naar de oorspronkelijke vrouwelijke planten, die je tot moeders promoveert.

                Van twee Jack Herer of twee Ed Rosenthal Super Bud moeders kun je tientallen stekken maken: dus zo duur zijn ze dan niet meer per plant: om de twee tot drie weken haal je toch wel 30 stekken van twee of drie moederplanten.

                Als je dat te veel moeite vindt dan heb je twee keuzes: veel dure Sensi zaden kopen of kiezen voor goedkopere (bulk)zaden.
                Last edited by Kwasimodo; 13 August 2014, 08:37.
                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                Comment


                  #9
                  Re: ed rosenthal wiet

                  eens gekeken op de site en is toch wel zijn geld waard kijk ook de revieuws eens
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    #10
                    Re: ed rosenthal wiet

                    Zeer sterke genetics, daar betaal je voor.
                    Maar ik hou het bij de goedkopere zaadjes

                    Comment


                      #11
                      Re: ed rosenthal wiet

                      Ik heb die nl5 haze nog gehad van hun, 3 zaadjes en maar 1 uitgekomen....


                      Wel een lekker wietje !! Ik had gewoon pech denk ik...

                      Comment


                        #12
                        Re: ed rosenthal wiet

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                        Dus omdat ze een soort hebben van 140 euro per 10 zaden is het alvast geen optie daar iets te bestellen en is Sensi seeds ineens bad.
                        Ze hebben ook een hele hoop zaden van een andere prijscatogerie of had u dat niet gezien, of telt dat gewoon niet mee omdat ze ook een soortje hebben van 140 euro per 10?
                        Ik vind het nogal raar een zaadbank negatief beoordelen omdat ze een dure soort zaden in hun assortiment hebben, qua kennis en ervaring hebben de mensen van Sensi Seeds op al die jaren dat ze al bestaan een heel goede reputatie verkregen.
                        Dit is geen aanval op Sensi seeds hoor Ganjax,maar als ze zo'n goede reputatie willen behouden,waarom zijn ze dan bv als eigenaar van weedseedshop die als rood gemarkeerd staat op seedfinder.euen op andere sites ook ten stelligste wordt afgeraden ben je toch wel een beetje bezig met commercie van het plantje...dat ze sterke genetics hebben,geloof ik vrij heb roeger a enkele van hun soortjes gerookt,maar zij kunnen evenmin net als andere zaadbanken,100% garanties geven ik blijf bepaalde soorten ontzettend duur vinden,maar dat is mijn mening natuurlijk,velen onder jullie zullen dan daar weer anders over denken,mij goed,elk zijn eigen ervaring mening

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                        eens gekeken op de site en is toch wel zijn geld waard kijk ook de revieuws eens
                        ja hoor,zeker al eens gecheckt op hun site,op heel veel andere ook

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
                        Ik heb die nl5 haze nog gehad van hun, 3 zaadjes en maar 1 uitgekomen....


                        Wel een lekker wietje !! Ik had gewoon pech denk ik...

                        Comment


                          #13
                          Re: ed rosenthal wiet

                          Ik heb het me nooit beklaagd dat ik ze heb gekocht toen ik ze blowde, enkel wel dat ik de bon en de verpakking had weggepleurd

                          Comment


                            #14
                            Re: ed rosenthal wiet

                            Soulrebel,ook dit staat op Seedfinder:
                            Sensi Seed Bank varieties are the product of the very finest cannabis genetics. For over 20 years, the Sensi Seed Bank has been collecting, preserving and interbreeding powerful, exotic and interesting strains of cannabis from every corner of the globe. As a result, the Sensi collection represents the most complete selection of important marihuana strains available from any source. Sensi Seed Bank has won more recognition than any other seed company. Sensi's cannabis seeds have been awarded more First Prizes and Cannabis Cups than those of any other breeder.
                            dat Sensi eigenaar is van Weedseedshop kan ik nergens terug vinden qua bedrijfsinfo ook al staat dat op Seedfinder, op welke bron baseren zij zich dan? of Jij?
                            Ik kan moeilijk geloven dat je je reputatie op het spel gaat zetten, door via zo'n malafide bedrijfje zaden te koop aan te bieden die niet eens je eigen zijn.

                            Comment


                              #15
                              Re: ed rosenthal wiet

                              Hoe kun je een bedrijf nou kwalijk nemen om commercieel te handelen??? Doe je dat niet als bedrijf dan kun je er beter mee stoppen.
                              Baas in eigen brein.

                              Comment

                              Bezig...
                              X