wat vind jij ? drugs of medicijn ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kvb
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2014
    • 281

    #16
    Re: wat vind jij ? drugs of medicijn ?

    Oorspronkelijk geplaatst door mglarkin
    Voor mij en me vriendin echt een medicijn ik vind blowers nou niet echt drugs gebruikers. Maar eerder stoners, blowers enz. Je bent toch ook geen drugsgebruiker als je koffie drinkt of een peukie rookt. Een alcholist heet een alcholist terwijl het op de opiumlijst. Dan is dat ook een drugsverslaafde toch ?
    klopt, alcohol is een verdovend middel dus theoretisch gezien ben je een drugsgebruiker als je alcohol drinkt. Alleen is het verschil tussen gebruiker en verslaafde weer een andere discussie.

    Wiet word net als alcohol zowel medicinaal als recreatief gebruikt. Maar in mijn ogen is het een medicijn die ook als genotsmiddel gebruikt kan worden. en natuurlijk ook misbruikt kan worden.

    Comment

    • mglarkin
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Jul 2014
      • 14

      #17
      Re: wat vind jij ? drugs of medicijn ?

      Drugsgebruiker of niet blijf toch wel blowen haha

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #18
        Re: wat vind jij ? drugs of medicijn ?

        je hoeft je niet te schamen voor je drugsgebruik
        zolang het niet de overhand inneemt in je leven, en geen drugsverslààfde word, is er niks aan de hand
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • kvb
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2014
          • 281

          #19
          Re: wat vind jij ? drugs of medicijn ?

          precies dat hoeft idd niet, blowen is toch niet iets verkeerds??

          drugsgebruiker of niet blijft toch wel bier zuupn.....

          Comment

          • Gert van den
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Jun 2014
            • 3

            #20
            Re: wat vind jij ? drugs of medicijn ?

            Drugs heb je in vele soorten en maten...in medicijnen zitten soms meer drugs ( pijnstillers zit meestal cocaïne in ) dan menig mens denkt. Zelf ben ik gestopt met pijnstillers ( na een verbrijzelde enkel te hebben gekregen in 2010 ), en ben over gegaan naar wiet te roken. Ik moet zeggen dat ik me sindsdien stukken beter voel dan voorheen.
            Wiet is een natuurproduct...Medicijnen zijn deels natuurlijk en deels chemisch....ik hou het zelf lekker op een natuurproduct.

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #21
              Re: wat vind jij ? drugs of medicijn ?

              waar haal jij die onzin vandaan dat in pijnstillers cocaine zou zitten????
              alweer zo'n fabel die de mensen word wijsgemaaakt
              gezien ik zelf in het verleden bij 'n lab hebt gewerkt waar medicijnen worden gemaakt kan ik je vertellen dat je uit je nek lult wat dat betreft.

              jij mag je basiskennis wel eens nodig gaan bijwerken want je praat als 'n baby die iets na probeert te vertellen
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • kvb
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2014
                • 281

                #22
                Re: wat vind jij ? drugs of medicijn ?

                Hij zal misschien codeine bedoelen?


                -Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten-

                Comment

                • mglarkin
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Jul 2014
                  • 14

                  #23
                  Re: wat vind jij ? drugs of medicijn ?

                  Nou nou niet boos worden haha. Ik bedoel iedereen weet dat je ritalin kan snuiven. Zal die dat dan misschien bedoelen. We zijn tog stonera peace men haha

                  Comment

                  • angel777
                    Cronic Grower
                    • Mar 2010
                    • 3409

                    #24
                    Re: wat vind jij ? drugs of medicijn ?

                    ik word niet boos hoor
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment

                    Bezig...