Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kinderen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kinderen

    Korting op 420shop
    vanaf wanneer mogen kinderen weten wa pa en ma doet met die grote sigaret en dat tuintje op zolder

    #2
    Post staan in de verkeerde sectie!Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      sorry

      kweet echt ni hoe. kga da wel es vinden. grtz

      Comment


        #4
        ik denk gewoon niet vertellen. anders gaan ze het tegen iedereen gaan zeggen

        I Think

        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #5
          Beter als niemand er wat vanaf weet natuurlijk, het ligt ook aan de situatie en hoe je kinderen er eventueel mee omgaan.

          Toen ik 14 was wist ik al dat mijn vader cannabis gebruikte voor zijn rug, heb het nooit vreemd gevonden en heb er geen problemen mee hoor

          Wat betreft planten / kweekruimte zou ik niet snel laten zien, voor jongere is het al snel stoer ( mijn pa / ma heeft een wietkwekerij ) vertellen ze tegen hun vrienden bijv. zonder over de gevolgen na te denken...
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            ja dat is waar en de politie houd wel van roddels

            Comment


              #7
              En de waarheid komt meestal uit een kindermond

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                hahaha,hou oud ben jij dan west? want jij spreekt de waarheid...

                lol...

                grtzzz

                Comment


                  #9
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
                    hahaha,hou oud ben jij dan west? want jij spreekt de waarheid...

                    lol...

                    grtzzz
                    Ben er 25 maia soms komt het kind nogal eens vaak naar boven in mij lol.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                      Ik herinnerde mij het verhaal nog van een vriend van mij, wiens zus op school moest verschijnen omdat zoonlief verteld had dat mama altijd "de vaas" rookte !
                      Prachtig

                      Niet leuk om dit op school te gaan verklaren, maar inderdaad kinderen zeggen altijd de waarheid he.

                      De Vaas roken, die moet in het woordenboek
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Mijn kinderen weten al van het begin wat ik rookte. ze wisten dat bob marley mn favour was en ook alles wat er rond draait, als je een joint draait, zeg je niet, ik ga een pit, splif, joint draaien maar ik ga een sigaretje maken. als je kinderen dat vroeg weten, dit was bij mij wel het geval. gaan ze daar veel beter mee om en gaan ze dat niet zeggen aan hun vriendjes. ge moet wel het hoe en het waarom zeggen tegen de kinderen en eerlijk zijn, als je een goeie band hebt met je kinderen, dan komt dat allemaal wel in orde. als je alles verzwijgt dan pas kom je in problemen! en dan gaan ze naar hun vriendjes van school of hobby en dan pas zullen ze praten over hetgeen dat de pa en de ma doet. tuurlijk is het beter dat je niets doet, maar het is nu eenmaal zo. dus zou ik zeggen, wees eerlijk en praat veel met hen. als het zover is dat ze ouder worden zullen ze minder genijgt zijn om het achter je rug te doen en eventueel met slechte vriendjes te beginnen roken en of eventueel andere dingen te beginnen. ik hoop dat ik jullie een goede raad heb gegeven!
                        grtz en rook ze!

                        Comment


                          #13
                          Ja kan er wel goed inkomen in je verhaal.

                          ps=Jij vroeg toch om raad!?

                          Grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            In verband met school enzo zou ik wachten tot in groep acht of de eerste klas van de middelbare school. Als klein kind word er vaak raar tegen je gekeken als je zegt dat je vader een groene sigaret draait.

                            Comment


                              #15
                              ik ben 18 dus ik heb nog geen kinderen, dus dit is wel handig voor later als ik wel kinderen heb.

                              Comment

                              Bezig...
                              X