Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ADHD Blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ADHD Blowen

    Korting op 420shop
    Goedemiddag allen
    Ben nieuw hierzo & wellicht zal dit zat voorbij zijn gekomen(onderwerp) maar ben het allemaal nog aan 't uitpluizen. (mijn excuses bijdeze alvast)

    Der is sinds kort bijmij ADHD geconstateerd.
    Waar ik het deels wel mee eens ben (lang verhaal)
    Mijn psych is een enorme relaxte kerel (zeldzaam) & hij vond het ok dat ik niet aan Ritalin & allerlei andere medicatie wou beginnen.
    Hij vroeg zelfs of ik open stond om een jointje zo nu & dan te roken om toch de storm in mijn kop voor een groot deel te doen laten stillen.
    Zat versteld toen de beste man ermee aan kwam zetten
    Het zal me enorm helpen bij het slapen zolang ik maar een Indica soort tot me zou nemen.
    Sativa zou mij niet helpen zei hij... Dat moet allemaal de boel in m'n hoofd erger maken enzovoorts.

    Ik heb vroeger wel eens jointjes gerookt maar das al heel wat jaartjes terug!!
    Mijn kennis over wiet/hasj is nihil.

    Misschien zitten hier meerdere mensen die ook ADHD hebben maar toch blowen?

    Heeft er iemand tips/info over wiet? Of het waar is wat mijn psych doet zeggen over Sativa/Indica? Wat jullie mede ADHDers roken & zich goed bij voelen?


    Ik hoor graag van jullie!

    #2
    Re: ADHD Blowen

    Unieke psych heb je, mag je blij mee zijn
    Ik neem asn dat je ouder als 23 bent ?

    Je zou kunnen nadenken hoe het blowen vroeger
    voor je is geweest, heb je dat toen als prettig ervaren ?
    Zo ja, dan zou je inderdaad weer wat kunnen proberen. Zo nee, dan moet je er niet aan beginnen of heel heel voorzichtig proberen als je dat toch wil. Cannabis kan verkeerd vallen als je daar gevoelig voor bent, zeker bij jongeren.

    Mijn oudste zoon, 26, heeft adhd en gebruikt al jaren concerta, langwerkend ritalin, en melatonine 3 mg om te slapen.
    Hij rookt sinds half jaar regelmatig een joint van een indica dominante soort en hij wordt er heerlijk rustig van. Hij heeft een hekel aan Sativadominant omdat dat voor hem absoluut niet lekker is.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: ADHD Blowen

      Joo

      Ik heb ook ADHD en ben al een hele tijd gestopt met ritalin en rook nou zo'n 3 jaar een stuk of 2-3 jointjes per dag.
      Bij mij maakt het eigenlijk helemaal niks uit wat voor soort wiet ik rook, ik word er altijd wel rustig van dus het ligt maar net aan de persoon zelf als je het mij vraagt.

      Comment


        #4
        Re: ADHD Blowen

        Hey Stemma dank voor u reactie!

        Ja ben ouder dan 23. Ik heb altijd goed gereageerd op blowen op 1 keer fout gaan na...
        Ben der zelfs vroeg mee begonnen (niet goed achteraf natuurlijk) maar daar geef je niks om.. op die leeftijd.
        Ben 1 keer fout gegaan rond me 22ste jaar... maar denk dat het fout gaan mijn eigen schuld was... Toendertijd in de tuin gewerkt hartje zomer & vrij weinig gegeten.. Een maat van me stak een jointje op & dacht och.. Ken vast geen kwaad (Dat heb ik geweten ook)

        Ik durf aleen niet te zeggen wat voor soorten ik allemaal heb gerookt in die tijden... 2 dingen schieten wel in mijn hoofd K2 & Orange bud.

        Ik heb wel her & der op internet gekeken hoor... Maar erg tegenstrijdige antwoorden van mensen.. Maar aan de andere kant misschien ook niet? Iedereen reageert idd verschillend op diverse soorten wiet.

        Al zegt mijn gevoel wel dat ik voor de Indica soorten moet gaan.. Ben nu wat voorzichtiger dan vroeger hehehhe..

        Wat voor soort Indica rookt u zoon als ik vragen mag?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Hallo Highflyin
        Het zal idd een beetje zoeken zijn wat bij de mens past.

        Ik wil niet knetter worden van wiet... (Dat heb ik nooit wat gevonden)
        het liefst zoek ik een soort waar je gewoon lekker rustig van word & dat ik wat vaker wat rust in me stormachtige kop ken krijgen..
        Last edited by sonicdestroyer; 6 October 2014, 20:10.

        Comment


          #5
          Re: ADHD Blowen

          Ik heb ook adhd en blow elke avond na 19 uur een ointje soms 2 en kan dan rustig slapen en de strorm in mijn hooft gaat even liggen
          Voor mij maak ook niet uit welke soort ik rook als ik er maar niet high van word k2 is een heel goed wietje om te beginnen.
          Ik zou je wel aan raden om voorzichtig te beginnen paar hijsjes is genoeg voor de storm in je hooft.

          Suc Kijk eens op het medicinale gedeelte van dit forum ik heb daar redelijk veel info geplaatst over Cannabis
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: ADHD Blowen

            Dank voor de tip Belladonna

            Comment

            Bezig...
            X