Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Over Cannabis...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Over Cannabis...

    Korting op 420shop
    Over Cannabis is uiteraard al veel geschreven en gesproken. Enkele dingen die ik zo ga schrijven, heb ik al eerder stukjes over gelezen op dit forum maar voeg er misschien nog iets aan toe.

    Er zijn drie hoofdsoorten wiet namelijk de Cannabis Sativa, de Cannabis Indica en de Cannabis Ruderalis

    Cannabis Sativa wordt 150 cm tot 400 cm hoog. Ze worden geteeld in de tropen zoals Mexico, Colombia, Jamaica, Afrika en Thailand, voor de Marijhuana maar ook in Europa en Noord Amerika voor de hennep.
    Cannabis Indica Cannabis Ruderalis
    Last edited by ijscoman1; 22 February 2009, 16:34.

    #2
    Mooi, mooi
    Uw bron is precies een beetje vaag vind ik

    grtz

    Comment


      #3
      ha ja dat klopt, heb het van diverse sites die allemaal ongeveer hetzelfde leken qua tekst dus maar een combi gemaakt

      Comment


        #4
        Mooi stukje man!

        Comment


          #5
          een sativa kan toch 4,5meter hoog worden? in sommige landen

          Comment


            #6
            Het zal allicht een artikel genomen zijn dat zich specifieerd in binnen teeld en greenhouse.

            Comment


              #7
              Stond er niet specifiek bij maar bij nader inzien zou dat best kunnen ja, vind ergens anders nu 1,50- 4 meter dus zal dat in sommige landen inderdaad wel het geval zijn. Thanx Janleuri, zal het gelijk even aanpassen

              Greetzz

              Comment


                #8
                ik heb nu 4 planten, waarvan er 1 nu zo goed als uitgegroeid is, en 80cm lang is...
                wat is het

                edit: misschien beetje off-topic. sorri
                Last edited by Smile; 30 March 2009, 18:23.
                "Got blunt? ... Got weed?"

                Comment


                  #9
                  @ smile: de meeste soortjes die je koopt zijn een kruising tussen sativa en indica meestal staat het op het zakje zaad hoeveel % van elk

                  Comment

                  Bezig...
                  X