Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

    Korting op 420shop
    Fellow smokers/growers,

    Ik ben benieuwd naar de soorten wiet en lievelingswietsoort vn iedereen ik heb zelf nog geeb keuze kunne make momenteel ben ik bezig nogsteeds (5maande al bijna) met bubblesmaar die is eindelijk bijna klaar en weet ik ni wat ik hier na zou moete nemen

    #2
    Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

    Te snel op verzende gedrukt maar hopelijk wordt t een leuk topic groetjes

    Comment


      #3
      Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

      Je hebt ook iets te snel een "verkeerde" plaats uitgekozen om je bericht te zetten.
      Daarnaast is jet niet echt duidelijk wat je bedoeling of vraag is?

      Wil je iedereen zijn of haar favoriete wiet weten, of advies over welke planten je na je bubbels kan plaatsen?
      In het laatste geval zou ik meer informatie over je wensen zetten...

      Ps heb je topic verplaatst naar cannabis chat.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

        Als soort wat ik zelf lekker vind: Kush. Heeft een eigen smaak, en een lekkere stoned. Daarbij niet de meest moeilijke plant, vergt uiteraard wel aandacht.
        Kush is daarbij ook niet al te duur in aanschaf.

        Comment


          #5
          Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

          Bedankt voor jullie reacties

          @jointjedraaien eerlijk gezegd weet ik niet eens waar ik t heb geplaatst ik reageer via de app en ben niet zo handig zo als je t al had gemerkt sorry for that maar wou graag wete wat zijn of haar lievelings stekje/plantje weten en waarom misschien advies of uitleg er bij zou ook handig zijn maar t gaat mij om de soorten die mense leuk/mooi vinde of lekker vinden en waarom

          @iemanduitdebuurt thnx voor je reactie kush lijkt me ook wel een mooie zag laatst ergens hele mooie fotos van een kush gekruisd met een andere soort zag er heel mooi uit


          Ik heb zelf iets met gekleurde soorten ik vind ze er gwn heel mooi uitzien en ben best nieuwsgierig naar hoe ze proeven

          Grtjs👽

          Comment


            #6
            Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

            Als ik je iets mag aanraden is het zeker Kush man! Rookte eerst zelf altijd witte soortjes. maar kush man. Dat is veel chiller! Het heeft inderdaad zoals iemand uit de buurt al zegt een eigen smaak. Een heel lekkere smaak. Eigen effect. Ik ga hierna zeker een kush soortje zetten. Nu moet ik het elke keer kopen. En dat willen we natuurlijk niet .

            Comment


              #7
              Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

              Hahah precies alleen is t wel moeilijk om een stekje te vinde

              Comment


                #8
                Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

                dan koop je toch zaad

                @weedfan
                'n kush man geeft geen wiet maar stuifmeel
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

                  En ga je zelf stekken maken.
                  Of gelijk ook zaden maken met die Kush man

                  Comment


                    #10
                    Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

                    Zaadjes dure te lang man [emoji14] maar wat vinde jullie dan een superstrain

                    Comment


                      #11
                      Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

                      Zaadjes hebben tenminste een penwortel en weerstand.
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        #12
                        Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

                        als zaadjes te lang duren kun je beter naar de coffeeshop blijven gaan mijn mening!

                        goed werk heeft tijd nodig en ook stekjes die je elders versiert moeten eerst groeien en wortels maken voordat ze kan gaan bloeien.

                        correct me if I'm wrong.
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

                          Voor mij, sannie's jackberry en killing fields. Zoet, zalige high, frisse geur en paarse tinten. De jackberry is ook de snelste soort die ik al gezet heb en dan kan ik ze wat langer laten voorgroeien. Het is een hobby he, ik bind liever een scrog voor 4-5 weken dan stekken na 2 weken op 12/12 te zetten. Stekken waarvan ik de kwaliteit ni eens ken.

                          Comment


                            #14
                            Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

                            Als je nou eens verteld uit welke stekken je kan kiezen bij je leverancier, dan zijn we sneller klaar.
                            Je zult vast uit niet meer dan 2 of 3 soortjes kunnen kiezen als je geluk hebt.
                            Wil je wat anders kies je voor zaden.

                            Het verschil in tijd zal hooguit 3-4 weken zijn. Stekken zul je toch ook een tijdje moeten laten groeien.
                            In ieder geval tot ze helemaal vrij van beestjes zijn, want eenmaal in bloei kun je niks meer spuiten.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Lievelings stekje/zaadje om te late groeie

                              Beo thnx voor je reactie heb je miss wat fotos ik vind t intressant om die kleur verschillen te zien ook

                              Qnq thnx ook voor joub reactie alleen ik wil niet dat dit snel voor bij is ik wil gwn wete wat jullie lievelings stekje zaadje is ik hb nu haze staan stekjes gekregen vn een maat maar wil een keer een aparte soort proberen for the tast en miss wnnr ik er tijd ennplaats voor heb zelf daar dn stekjes van maken

                              Ps beowolf je hebt gelijk over de kwaliteit van de stekken mense hebbe er op een gegeven moment schijt aan waar dood de moederplant al besmet is met spint bv ik heb daar nu ook last van maja volgens bepaalde mense helpt madamme jeannette wel [emoji14]

                              Comment

                              Bezig...
                              X