Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

    Korting op 420shop
    Ik en een maat van me hadden een paar dagen geleden een gesprek
    waarin we op een (Amerikaanse?) website kwamen waar je vroeger (geen idee of hij nog bestaat)
    dmv banners clicken,websites bezoeken en vragenlijsten enzo invullen kon sparen voor cannabis gerelateerde artikelen (merchandise,vloeitjes,puur pijpen etc..)
    Alleen weten we geen van beide de naam meer (en dat is zwaar irritant )

    Toevallig iemand hier nog weet hoe deze website heette?

    #2
    Re: Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

    Werkt voor geen zak
    Ik heb dat geprobeert met cash geld
    Na 1 jaar alles vollebak te doen
    5 euro (-administratiekoston):mad:
    ****ing oplichterij
    Kun je beter gewoon in de nachtwinkel gaan kopen
    (moneymiljonair,crazymails,noem maar op)
    Kun je mss na 3 maand en duizend mails later een gratis pakje vloeitjes krijgen van 50cent

    Comment


      #3
      Re: Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

      Klopt werkt ook niet,daar ging het gesprek tussen mij en maat ook grotendeels over.
      Maar het irritante is dat geen van ons de naam nog wist van die website
      en dat blijft dus door je kop malen , als je van iets niet op de naam kan komen

      Comment


        #4
        Re: Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

        dat is allemaal onzin je wordt gewoon genaaid

        Comment


          #5
          Re: Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

          gaat het je om die gratis dingen of hoe moet ik dit nu begrijpen
          hollanders zijn nogal dol op gratis, zo gierig als ze vaak zijn
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment


              #7
              Re: Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

              Wat waren precies de fouten die de student had begaan kwasimodo? Heeft hij onderdelen vergeten in de boekhouding te stoppen of heeft hij het helemaal niet gedaan?

              Comment


                #8
                Re: Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

                Weedfan, boekhouden is geen wetenschap maar een techniek.

                Het is niet meer of minder dan het systematisch vastleggen van het bedrijfsgebeuren en wel op zodanige wijze dat dit kan leiden tot een periodiek verslag.

                Maar er ligt wel een wetenschap aan ten grondslag, te weten: belastingwetgeving, kennis van de sociale wetgeving en bedrijfseconomie.

                Elk bedrijf heeft kostensoorten en kostenplaatsen.

                Dat is heel eenvoudig uit te leggen:

                Bij een kledingzaak, die huur moet betalen voor het bedrijfspand en energierekeningen betaalt voor de verwarming, behoren deze kosten tot de huisvestingskosten.
                Dat is gewoon een kostenplaats.

                Bij een frituur evenwel, die ook huur moet betalen, behoort de huur uiteraard tot de huisvestingskosten.
                Maar de energierekening, die grotendeels bestaat uit het verwarmen van de bakwand, moet je splitsen in een deel voor het verwarmen van de zaak en een deel voor de bakwand.
                Immers, tot de kosten van het afgebakken product behoren heel veel energiekosten.
                Dus op dat moment moet je een kostensoort splitsen naar twee kostenplaatsen.

                Een boekhouding is pas perfect, als er analytische waarde aan kan worden ontleend.

                En dat red je niet met een excel-bestandje, met een kolommetje voor de opbrengsten en een kolommetje voor de kosten.
                Last edited by Kwasimodo; 17 December 2014, 10:31.
                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                Comment


                  #9
                  Re: Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

                  Nee. Wel leuk om te leren. Ik wil misschien banken en verzekeringen gaan doen op het hbo. Dan krijg je dit denk ik ook wel te leren. Is dit een goede opleiding denk je?

                  Comment


                    #10
                    Re: Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

                    Oorspronkelijk geplaatst door Agriculturist View Post
                    Klopt werkt ook niet,daar ging het gesprek tussen mij en maat ook grotendeels over.
                    Maar het irritante is dat geen van ons de naam nog wist van die website
                    en dat blijft dus door je kop malen , als je van iets niet op de naam kan komen
                    1percent bedoel je. Ik had daar aardig wat punten gespaard maar kreeg nooit reactie van hun toen ik er eenmaal mijn voordeel mee wou doen.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Website waar je kon sparen voor Cannabis producten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                      1percent bedoel je. Ik had daar aardig wat punten gespaard maar kreeg nooit reactie van hun toen ik er eenmaal mijn voordeel mee wou doen.
                      Inderdaad dat was hem... pfff EINDELIJK!!! Kon er echt niet meer opkomen en werd er stilaan echt gek van.
                      Bedankt Jointjedraaien!!!!!!

                      En nogmaals voor de andere reageerders, ik weet dat die sites niet werken
                      ging me alleen om de naam van de site waar ik in een gesprek over dingen van "vroeger" met een maat niet meer op kon komen.
                      Last edited by Agriculturist; 18 December 2014, 09:57.

                      Comment

                      Bezig...
                      X