Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelle hartslag, wat tips?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Snelle hartslag, wat tips?

    Korting op 420shop
    Gisteravond op bezoek bij een maat van me, die nog wat had liggen.

    Dacht rook dr een samen op met hem, waarom niet een keer proberen.

    Mijn hartslag ging aardig wat omhoog, heb gelezen dat dit normaal is, maar ik begon me eraan te irriteren omdat zelfs mijn zicht een beetje op en neer ging.
    Ben verder gezond, geen hartklachten, het was een goede trip verder, maar hier toch licht aan geirriteerd.

    Vandaag ook weer een pure gerookt, voel me verder goed relaxed behalve mijn snelle hartslag, Is dr iets wat je hier tegen kan doen waardoor je hartslag wat omlaag gaat?
    Last edited by yekm8; 1 April 2015, 18:15.

    #2
    Re: Snelle hartslag, wat tips?

    stoppen met blowen
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Snelle hartslag, wat tips?

      Zo'n reactie verwachtte ik al wel haha

      Comment


        #4
        Re: Snelle hartslag, wat tips?

        Ik heb het wel eens gehad.. maar het is denk ik wat anders.
        Je zintuigen worden scherper.. je hoort of voelt je hart.. focus je daarop dan ga je tellen en mis je soms een slag en krijg je daardoor een semi paniek aanval die vervolgens de hartslag verhoging veroorzaakt.
        Een self-fulfilling prophecy dus.

        Ik kreeg het als jonge jongen.. ik blowde een keer behoorlijk veel en toen ging mn focus op mn hartslag.. daardoor steeds snellere hartslag.. dizzy zelfs.. Ik dacht dat ik dood ging en durfde mn moeder niet te bellen omdat ik stoned was haha..

        Neem de volgende keer gewoon iets zoets, Jus d' orange of een druivesuiker.
        Blijf je er last van houden verzin dan hartkloppingen en ga naar de huisarts.. dan kunnen ze even een filmpje maken, weet je meteen of het in orde is.
        Je hart kan normaal gezien wel wat aan.. ga maar eens hardlopen of marathon seksen.
        Baas in eigen brein.

        Comment


          #5
          Re: Snelle hartslag, wat tips?

          Oke dankje, ik had al gelezen dat het met paniekaanvallen te maken had en dat met merendeels in je hoofd zit, maar toch blijft het irritant, vooral als je een filmpje kijkt of aant gamen bent, je kan het gewoon niet relaxed doen als je hart zo tekeer gaat, lijkt wel of je net 10 km gerend hebt

          Comment


            #6
            Baas in eigen brein.

            Comment


              #7
              Re: Snelle hartslag, wat tips?

              Het is ook wel echt een meetbaar effect van wiet hoor. De hartslag stijgt en de bloeddruk daalt wat.

              Ik heb ook wel eens gehad dat mijn hart echt irritant snel ging na het gebruik van wiet, maar ik heb het niet altijd. Het zal (zoals alles met wiet eigenlijk) toch voor een deel ook wel soort gebonden zijn of dat effect sterk is of niet. Ik heb het idee dat irritant verhoogde hartslag meer voor komt bij sativa wiet dan bij indica.

              Je kan op leafly.com zien wat de effecten en nadelen zijn van soortjes en "anxiety" staat er eigenlijk altijd wel op. Eerlijk gezegd zijn de drie hoofd nadelen wel altijd: droge mond, droge ogen, anxietey.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: Snelle hartslag, wat tips?

                Jus d'orange vind ik niet echt "iets zoets" ? Pak dan een glas Cola ofzo.
                Je kunt ook gewoon wat minder roken heh..die joint hoeft echt niet helemaal op.
                Stop gewoon halverwege, dan is het meer relaxed.

                Was het coffeeshopwiet of eigen kweek ?

                @wietefras: Ik heb het vaker bij Indica's, verhoogde hartslag, en m'n beeld gaat op en neer
                Maar alleen als ik teveel achter elkaar gebruik.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Snelle hartslag, wat tips?

                  Niet zoet idd maar heb ooit gelezen of gehoord dat een sinaasappel de werking remt. Zit op mobiel, google ltr wel ff.
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    #10
                    Re: Snelle hartslag, wat tips?

                    Toevallig nog wat anders gehad dan wiet de afgelopen dagen? Het is vaak zo dat als je wat synthetische drugs hebt gebruikt dat de bijbehorende bodyload terug komt als je (erg) stoned bent.
                    Zo nee, dan zou ik gewoon een anders soortje kopen en even vergelijken. Wat eten helpt ook, maar meer tegen het minder stoned worden, en dat willen we niet natuurlijk

                    Comment


                      #11
                      Re: Snelle hartslag, wat tips?

                      de pil van drion die is erg goed tegen extreem snelle hartslagen

                      Comment


                        #12
                        Re: Snelle hartslag, wat tips?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
                        Niet zoet idd maar heb ooit gelezen of gehoord dat een sinaasappel de werking remt. Zit op mobiel, google ltr wel ff.
                        THC afbraak kost vitamine C. Dus die aanvullen kan zeker geen kwaad.

                        Comment


                          #13
                          Re: Snelle hartslag, wat tips?

                          Tijdens het blowen daalt je bloedsuikerspiegel (hypo), je krijgt honger, trek in iets zoetigs. Een bekend verschijnsel. Door de snelle daling KAN je hartkloppingen krijgen, maar hou het wel in de gaten. Doe als Eclection.

                          Goldleaf.
                          Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                          Comment


                            #14
                            Re: Snelle hartslag, wat tips?

                            idd je bloed verzuurd.

                            Comment

                            Bezig...
                            X