effe verkeerd denken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #1

    effe verkeerd denken

    Korting op 420shop
    Niet dat ik ze op ideeën wil brengen, maar ik kreeg effe een ingeving. Het hele cannabisgebeuren (indoor) kan je eigenlijk met een vrij simpele maatregel volledig aanpakken. Ongemerkt dan nog. Op onregelmatige tijdstippen 's nachts effe een half uurtje een algemene stroomonderbreking. Veel goedkoper dan politie inzetten, growshops verbieden etc. Ik zou vloeken, amai. Hoeft maar één keer per maand om paranioa te worden ivm herma's. Vraag mij af of het al ergens voorgesteld geweest is
  • Lovis
    Senior Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 912

    #2
    Re: effe verkeerd denken

    Dan kweek je toch gewoon overdag?
    L.
    - 1m² Tuin

    Comment

    • saand
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2015
      • 26

      #3
      Re: effe verkeerd denken

      Zou kunnen

      Comment

      • Faraon
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 241

        #4
        Re: effe verkeerd denken

        Dan moet het wel gebeuren waar er geen geld te verliezen valt, als je het moet doen ergens waar hotels, bankautomaten, restaurants ect..zijn, dan kan het nogal duur oplopen...........ook 1 van die reden waarom mijn lampen tijdens dag aan gaat en om 18 u gaat het uit....dan zijn alle winkels en banken open..dus weinig kans dat de uitstroom uitvalt......

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: effe verkeerd denken

          In Belgie was het plan er om in zones voor 3 a 4 uur de stroom uit te schakelen in de winter, bij een tekort. Dus het is mogelijk. Overdag kan ook eh.

          Comment

          • Gps
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 1988

            #6
            Re: effe verkeerd denken

            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
            Niet dat ik ze op ideeën wil brengen, maar ik kreeg effe een ingeving. Het hele cannabisgebeuren (indoor) kan je eigenlijk met een vrij simpele maatregel volledig aanpakken. Ongemerkt dan nog. Op onregelmatige tijdstippen 's nachts effe een half uurtje een algemene stroomonderbreking. Veel goedkoper dan politie inzetten, growshops verbieden etc. Ik zou vloeken, amai. Hoeft maar één keer per maand om paranioa te worden ivm herma's. Vraag mij af of het al ergens voorgesteld geweest is
            Je hebt van die dingen die zorgen dat je computer ( server) blijft lopen als de stroom uitvalt, dus er zijn altijd oplossingen.
            Lets not criticize but legalize

            Comment

            • De Witte
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2013
              • 2133

              #7
              Re: effe verkeerd denken

              En alle klokradio's en ochtendalarmen worden gewist?
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment

              • Faraon
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 241

                #8
                Re: effe verkeerd denken

                Beowulf Klopt was eigenlijk de enigst reden , dat ik besloten had om te kweken van 06 tm 18u omdat ik dacht dat het de enigste uur zou zijn dat de stroom niet zou uitvallen wegens te veel activiteiten...

                Ik ben toch van mening dat overdag veel minder kans is dat het zou gebeuren,,,hangt natuurlijk ook af waar je woont, in den boerenbuiten is het indd goed mogelijk,,,maar in stad...? i dunno.....

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Re: effe verkeerd denken

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gps
                  Je hebt van die dingen die zorgen dat je computer ( server) blijft lopen als de stroom uitvalt, dus er zijn altijd oplossingen.
                  Ja, ups. Maarrr. Die heb je niet zomaar standaard liggen. En voor grote kwekerijen trekken die niet genoeg stroom. Als dat niet aangekondigd wordt dan voorzie je jezelf daar ook niet van. Als er nu onaangekondigd zo'n maatregel in werking gaat dat ben je toch gescheten? Tis dat ze wsl geen verstand hebben van kweken om de omvang daarvan in te zien Klokradio valt uit ja. Tis oorlog he de witte, war on drugs. Dan zijn er altijd slachtoffers.

                  Comment

                  • FlintStoned
                    Banned
                    • Oct 2012
                    • 5580

                    #10
                    Re: effe verkeerd denken

                    Tijdens de lichtperiode een paar uur geen licht is eigenlijk nauwelijks een probleem.

                    Plant raakt in stress bij licht tijdens de donkerperiode.

                    Comment

                    • De Witte
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2013
                      • 2133

                      #11
                      Re: effe verkeerd denken

                      Oorlog?
                      Bijlange niet..., en er zijn behalve klokradio's ook nog heel veel mensen met medische apparatuur thuis die levensnoodzakelijk is.
                      Men kan het gewoon niet stopzetten.
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment

                      • Modest
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 1390

                        #12
                        Re: effe verkeerd denken

                        Voor 250 euro heb je een generator. Probleem opgelost.
                        Volgende...
                        Stap voor stap geraken we er wel.

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: effe verkeerd denken

                          Oke, ik heb er nog wel eentje hoor : Stuifmeel.

                          Iedereen heeft vast wel eens van chemtrails gehoord ?
                          Easypeasy dus, om die metaaldeeltjes die men normaal gebruikt te vervangen door een tank stuifmeel.
                          Een provincie als Utrecht kun je denk ik met 1x vliegen behandelen.

                          So long Sensimillia ..

                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #14
                            Re: effe verkeerd denken

                            Oorspronkelijk geplaatst door Modest
                            Voor 250 euro heb je een generator. Probleem opgelost.
                            Volgende...
                            Als gij ni weet wanneer je die moet aanzetten is zo'n generator waardeloos. Tesla brengt de oplossing volgende zomer op de markt. Voor 3100 euro heb je een powerwall.

                            Waar haal je een tank stuifmeel?

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: effe verkeerd denken

                              Kopen van Hempflax ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...