Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een dringende vraag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een dringende vraag?

    Korting op 420shop
    Hoi Dames/Heren

    Sinds 3 weken geleden heb ik een aantal autoflower plantjes op mijn studentenkamer groeien.
    Hier heb ik tot nu toe alleen zonlicht voor gebruikt, maar kwam snel tot de conclusie dat de plantjes
    niet genoeg licht kregen en omvielen. De plantjes heb ik nu iets dieper ingeworteld en een tl lamp met een buis TLD 58w/33(kleur cool white)
    en TL-36w/850.
    Mijn vraag is, kan ik plantjes nu tijdelijk op 24 uur licht zetten om te compenseren?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    plant 1 12-03-2015.jpgplant 2 14-03-2015.jpgplant 3 14-03-2015.jpg

    Of heeft iemand nog andere tips om low budget optimaal te groeien behalve een ventilator schaf ik morgen aan?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Of heeft iemand nog andere tips om low budget optimaal te groeien?
    behalve een ventilator schaf ik morgen aan.*
    Ik gebruik universele potgrond. ik houd de vochtigheid redelijk. en de lamp is 5 tot 10 cm

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    boven de planten

    #2
    Re: Een dringende vraag?

    hoe oud ben jij en waarom ben jij niet in staat de foto's normaal te plaatsen???
    van zulke foto's krijg je 'n stijve nek
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Een dringende vraag?

      Inderdaad, zulke topics met stijve nek foto's boeien mij ook totaal niet, je kan al foto's correct draaien sinds de eerste versies van Windows in de jaren negentig, maar als dat je al voorbij gegaan is...
      En je vraag in het juiste subforum stellen getuigt dan ook weer van het nodige respect en interesse voor dit forum.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      Bezig...
      X