Eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gwestenend
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2015
    • 3

    #1

    Eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hallo medewerkers, dit is meen eerste kweek en ik wil hier na het oogsten wietolie van maken. Dit zijn autoflowers. Zou ik he nog kunnen halen vanwege de buitenkweek om het te kunnen oogsten? deze meiden zijn nu zo 15 cm hoog.
  • Ronthebudman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2015
    • 916

    #2
    Re: Eerste kweek

    Een paar gram, meer zal het niet zijn.

    Comment

    • k1
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 3660

      #3
      Re: Eerste kweek

      oogsten zal nog wel lukken wss , maar dat hangt beetje af van de nazomer he , of je een mooie oogst zal hebben

      alvast veel geluk toegewenst en dat de weergoden u gunstig mogen zijn

      groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment

      Bezig...