Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Net getopt na node 4 en meteen ff een foto. Hele korte internodes. Node 4!

Blue Power Vision Seeds.

20250425_201554.jpg

image.png

En dit is Bandaid#7 X C5/5HzC waar ik wat stekjes van in een steenwol blok heb gedrukt, de blaadjes lijken goed maar ik zie nog geen wortels. Kan temp zijn, staan in de vensterbank van een slaapkamer.

image.png
    Last edited by Eclecticon; 25 April 2025, 20:48.
    Baas in eigen brein.

Comment

Die laatste heb ik puur voor de stekjes, die gaat straks plat of ik geef hem aan een hippie een straat verderop voor in de tuin. Ik denk niet dat het goed gaat als ie van 19:00-07:00 naar daglicht gaat dus vertrouw het niet.
      Baas in eigen brein.

Comment

Sneeuwwitje en haar dwerg... 👀 20250501_091022.jpg

Comment

Afbeelding van WhatsApp op 2025-04-25 om 23.10.37_f3abe06b.jpg
          Het is weer oogsttijd Top van LSD van Barney's Farm. Plakt en ruikt als de tering, just the way i kweek
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

• Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Hmm die Lsd heb ik nu al meerdere keren voorbij zien komen en wil 'm toch ook een keertje zetten, lijkt me een heerlijk wietje. 😊

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Dat is

• Grow Co
            Grow Co commented
            Editing a comment
            Ook weer n plant met heerlijke herfstkleuren. 👀
            Je gaat voor witte trichomen?

De allerkleinste doet het ook gewoon nog, iemand interesse in een Black widow zaailing...? 🌱👀 20250503_072025.jpg

Comment

• Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Dit is trouwens Cocos van de Action, prima spul. 👍

• Eclecticon
            Eclecticon commented
            Editing a comment
            Ja hoor werkt prima. Dat verhaal over zout was al ontkracht.

Tijdje terug al weer. week 4 inmiddels. Het is een beetje een rommeltje geworden.
          week 4.jpg

rechtsvoor schoot direct al in bloei toen de klok om ging, rare plant.

week 4-3.jpg

rechtsachter staat op hout om te verhogen, deze ging totaal niet de hoogte in.
          week 4-2.jpg

En links ging in jungle-mode. na bijna 3 weken pas bloei.
          week 4-4.jpg

Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

Comment

• batmeid
            batmeid commented
            Editing a comment
            Jeetje shief dat is lang geleden. ( als je dezelfde bent als vroeger op de chat ( de bitcoinman die het liefst naar zuid Amerika vertrok)). Hoe is t?

• shivaman
            shivaman commented
            Editing a comment
            Battiiiiii !! haha, das zeker lang geleden. alles zn gangetje hier.
            Hoe is het daar? badkid al batman? lol

• batmeid
            batmeid commented
            Editing a comment
            shivaman . Jazeker die is inmiddels 23.
            Mooi dat gangetje hier ook. Mooi

De afgelopen dagen flink gesnoeid, nog even en dan kunnen die grote lage bladeren er ook af.
          20250505_210012.jpg 20250505_210019.jpg
          Baas in eigen brein.

Comment

image.png

Kruising van een bevriende boetnlaander.

Tangie x​ Ghost Train Haze x Headbanger​ regulier.
            1 blijft over

Breeder blabla:
            This powerhouse hybrid is a perfect blend of three exceptional strains: Tangie, Ghost Train Haze, and Headbanger.
            It’s Sativa-dominant, making it an ideal choice for those who crave an uplifting, energizing experience.

Expect an impressive harvest in just 9 to 10 weeks, depending on the phenotype you’re working with.
            Some phenos even offer a unique, vibrant orange flavor, though the signature haze and sour notes are found in every pack – ensuring a memorable smoke every time.

SGF-Haze is a true performer, with ridiculous yields that will satisfy even the most ambitious growers.
            Whether you're a seasoned cultivator or just starting out, this strain will impress you. For the best results, topping at least once is recommended, along with some Low Stress Training (LST) to maximize your plant's potential.
            Baas in eigen brein.

Comment

Dat zijn zaden. Echt heel veel haze struiken.
            Original Haze Seeds, Haze, OHz, A5Haze, Landrace, Sativa, Original-Haze, MadMac, Skunk, Thunk

Staat straks ook in Berlijn, verstaat NL.

*Even voor de duidelijkheid, deze foto deelt hij zelf online, niet dat je denkt wtf

image.png
            Last edited by Eclecticon; 6 May 2025, 21:18.
            Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Link staat er boven

• Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              En da aan 5 pingelings per zaadje !!èé!!

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Lol, er zit natuurlijk wel jaren werk in. 100 zaaien, 2 pakken, honderd zaaien, 2 pakken, honderd zaaien, mislukte oogst of resultaat valt tegen dus plan B etc. Ik heb meer over voor lui die een soort willen IBL'en, oude soorten redden of echt iets moois en schoons maken dan een bedrijf in name only die gewoon een kilo koopt van x en dat manderijnenskunk-libelle_shine noemt.

Steun de mannen met de klauwen in de modder en met de kennis ipv de grossiers die bulk inkoop gewoon zien als easy money (met het werk van anderen).

👀👀👀👀👀 20250507_071635.jpg 20250507_071638.jpg

Comment

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Doe je ze beide weg? Ik bewaar zeker 1 om voor te groeien en evt een goede moeder te bewaren. Of drooghok waardoor je 2 weken eerder kunt herstarten met de tent.
              Of ik pak van okt/nov t/m mei de kast en dan het buitenseizoen. Ik wil niet binnen EN buiten tegelijk.

• Babz
              Babz commented
              Editing a comment
              Ja ik doe ze beide weg Eclecticon
              Voor een droog hok vind ik het een te duur kastje en ook te klein.
              Tijd hoef ik niet te winnen want ik kan in principe voldoende kweken in m'n tent om mee door te komen tot de volgende kweek. 👍

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Ja daar heb je zeker een punt. Voor takken uit een tent is het wat van niks.

Hersteld van een enorme snoeibeurt.
            ​Blueberry x White Widow x Skunk #1 - FEM

20250508_233104.jpg
            Last edited by Eclecticon; 9 May 2025, 09:40.
            Baas in eigen brein.

Comment

• Babz
              Babz commented
              Editing a comment
              Nice!

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Thanks, ben er ook blij mee. Voor mijn doen echt flink toegetakeld maar dat kwam helemaal goed. Misschien was ik eerder te bang. Hij kan nu eigenlijk al op 12-12.

Eerste dag buiten voor de B#7xC5/5HzC

30 liter Lightmix, 5 gram mycotrex onder steenwol, 4 biotabs aan de zijkanten. Here we go.

Kap er 's nachts op tegenslakkengespuis, en even wat slakken korrels strooien.
            20250509_111532.jpg
            Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Ik dacht dat dat alleen maar ijzeroxide was.. staat ook geen waarschuwing op.

In slakkenkorrels zit een bestrijdingsmiddel(extra informatie) om slakken te doden.
              Het meest voorkomende bestrijdingsmiddel in slakkenkorrels is ijzer(III)fosfaat (spreek uit als ‘ijzer-3-fosfaat’).
              Slakkenkorrels met ijzer(III)fosfaat zijn veilig(extra informatie) te gebruiken en niet schadelijk voor mensen en huisdieren.

Er bestaan ook slakkenkorrels met metaldehyde. Slakkenkorrels met metaldehyde zijn wel erg giftig en schadelijk voor mensen en huisdieren. Volg daarom altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking. En bewaar slakkenkorrels buiten het bereik van kinderen en huisdieren.

Opletten dus.. ik heb net flink gestrooid met ijzer 3 fosfaat, gelukkig was het de goede.. maar wie weet hebben andere die gevaarlijke. Dus controleer het even mensen.

• PH donner
              PH donner commented
              Editing a comment
              Ik weet wel zeker dat als je de maand augustus begint met verduisteren je al heel ver zal komen met een beetje droge herfst

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Ok, ik heb dat nog nooit gedaan dus zoek dat wel even uit. Thanks.

Ik herken de lokatie : foto van WF lang geleden.
            dacht van A5 of Ag13?
            Edit : A5 ja de échte afstammelingen van de eerste Haze zaden in Nederland

IMG_2417_Original.png

Comment

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Mooi!

• Silas
              Silas commented
              Editing a comment
              Vraagje PH donner Hoe kom je aan de naam/soort AG13 en uit welke genen bestaat deze?

Ik ken de naam van Jaarreen geleden van een Belg die deze soort kweekte.
              En heb deze veel gerookt toen en dat was toen de Bom. En ik kan dat beamen

• PH donner
              PH donner commented
              Editing a comment
              AG13 was denk ik geen haze afstammeling van de old school haze zoals A5 en was geloof ik ook nog een C5 die in bezit was van een ander wf lid heb dus geen idee welke gene er in zit Silas

Ik heb geen pvc maar pak wel een oud stuk tuinslang.
            20250509_152331.jpg
            Baas in eigen brein.

Comment

• PH donner
              PH donner commented
              Editing a comment
              Vasaline en zout doen de truck! Alles is goed ! Een potje zonder bodem kan ook als die maar goed aansluit op de aarde

Ok Piet.

Korrels, koper, vaseline, tuinslang en zout.
            Kill em all.
            20250509_180843.jpg
            Baas in eigen brein.

Comment

• Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Metalen emmer en 380 volt, of wat minder, zou dat werken met zonnepaneel?

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Ja natuurlijk wil dat!

Ik ben al weken alle slakken aan het vangen, regelmatig onder de randen van potten kijken, onder de oregano, tussen de koriander en rucola, potten optillen etc en zie ik dan eitjes in de grond dan pop ik ze kapot.

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Een skioord voor slakken! Neem je skies mee en de hele familie!

Helaas keren na een flinke regenbui de kansen voor de slakken. Ik heb ook wel eens gelezen dat koperdraad ze tegenhoudt, maar zelf nog niet geprobeerd.
          Bezig...
          X