Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4719

    #316
    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

    Wow. Wat een bomen!
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment

    • vapoman
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2010
      • 751

      #317
      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

      Banzai geen Bonzai knappe dames kerel.

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #318
        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

        Grof geschut ouwe, netjes!
        Al doet je buurman t op de 1e foto nog wat beter...
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • shitorino
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 77

          #319
          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

          Thanks allemaal. Haha....ja van je buren moet je het hebben. Volgend jaar ga ik zijn boom evenaren met deze; https://www.wietzaadjes.nl/caprichosa-thai-elite-seeds/

          Comment

          • shivaman
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2012
            • 905

            #320
            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

            wd19zWfG.jpg
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #321
              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

              Mooie tent vol Shief!
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Troije
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Sep 2015
                • 13

                #322
                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                . Nog 1 à 2 weken [emoji41]


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #323
                  Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                  Mooi Troje, welk soortje?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • Troije
                    Plantje
                    Nieuw Lid
                    • Sep 2015
                    • 13

                    #324
                    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                    Mooi Troje, welk soortje?
                    Dank je wel, dit is cookykush.


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment

                    • Eclecticon
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 2073

                      #325
                      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                      Kali China morgen 4 weken.
                      Baas in eigen brein.

                      Comment

                      • Wietefras
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2013
                        • 4374

                        #326
                        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                        Ben bezig met een zaadtest voor een bevriend forumlid. Heb daar dit keer geen verslag van hier, maar altijd leuk om wat budporn te zien toch?

                        Het is een kruising van Amnesia en Santa Maria en het ruikt heerlijk. Is uit zaad, dus zijn verschillende pheno's geworden.

                        Deze is de snelste:
                        RechtsAchter_DSC1326.jpg

                        20160911_RechtsAchter_DSC1313.jpg

                        Foto van krap twee weken geleden. Deze top (30cm hoog) is inmiddels geoogst:
                        20160918_RechtsAchter_DSC1402.jpg

                        Een andere juist heel hoog (en wat langzamer) cola van 60cm hoog en aan de onderkant 10cm breed:
                        20160925_SN_BamboePheno_DSC1539.jpg


                        Wat meer close-up op de toppen:
                        20160925_SN_Top1.jpg

                        20160925_SN_Macro2.jpg

                        20160925_SN_Macro3.jpg

                        Uitsnede van die laatste foto. Die trichoom in het midden is een stoere
                        20160925_SN_Trich1.jpg

                        20160916_Macro1_DSC1373.jpg

                        En een foto van het nieuwe Cree COB armatuur wat ik aan het maken ben:
                        CopperBack.jpg

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #327
                          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                          Mooie kruising Wietefras, prachtige foto's ook, met zo'n voorouders zal die wel goed inslaan die wiet

                          Die Kali China is ook een plaatje, mooie structuur heeft die plant Eclecticon! Van welke breeder is die?
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #328
                            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                            Als ik naar de trichomen kijk was je wat vroeg met de oogst. Zelf had ik dat nog 2 weken gegeven. Dan had je wat minder clears gehad en wat meer milkeys.

                            Neemt echter niet weg dat het prachtige toppen zijn.

                            Comment

                            • Eclecticon
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2014
                              • 2073

                              #329
                              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
                              Mooie kruising Wietefras, prachtige foto's ook, met zo'n voorouders zal die wel goed inslaan die wiet

                              Die Kali China is ook een plaatje, mooie structuur heeft die plant Eclecticon! Van welke breeder is die?
                              Ace Seeds
                              Baas in eigen brein.

                              Comment

                              • Wietefras
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2013
                                • 4374

                                #330
                                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                                Als ik naar de trichomen kijk was je wat vroeg met de oogst. Zelf had ik dat nog 2 weken gegeven. Dan had je wat minder clears gehad en wat meer milkeys.
                                Op zich niet erg, want clear bevat meer THC dan milky. Al laat ik ze ook wel staan tot het merendeels milky is. Dat is dan voor de terpenen ontwikkeling en voor het aandikken.

                                Die foto's zijn één tot 3 weken oud. Dus het klopt ook wel dat ze nog even moesten. Er zit bovendien een enorm verschil in de pheno's. Het zijn 5 planten. Twee daarvan zijn grotendeels al rijp, maar twee anderen hebben inderdaad nog een paar weken nodig. De vijfde zit er tussenin.

                                Neemt echter niet weg dat het prachtige toppen zijn.
                                Bedankt

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...