Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dit dan, zaden/rijst er in en in de vriezer ermee.
€14,69 | 30/60/120 Slots Diamond Painting Tool Storage Container Storage Box Beads Nail Art Jewelry Rhinestone Mosaic Storage Bags
Leuk stukje van Mel Frank .
Mel is de leermeester van Ed Rosental
Ze kregen een zakelijk verschil en gingen ieder hun eigen weg. Ed die zakelijker is ging het commerciëler aanpakken en Mel ging in de luwte verder .
Er schijnt wel een flexibel iets in te zitten.. geen idee nog niet eens gekeken. Maar dat boeit me ook niet, ik wil een plastic bak, geen zeiltje of doek. Ligt niet aan de verkoper maar aan wat ik wil. Ik wil ook water in de bak kunnen flikkeren als ie waterpas staat net zoals nu met de mgb. Hij komt ook op laminaat te staan dus ik wil absoluut geen lekkage.
Jamaja omdat je zei dat ze Germans er een lekbak bijkregen.. dat lijkt me sterk tenzij het een actie is van één of andere plek.. die insert noemen ze een lekbak ook al is ie stof..
Ik zoek een hard plastic 100 x 100 bak voor de tent.
Nergens zie ik shops die versturen ivm formaat. Iemand een idee, of een shop in Noord NL die ze heeft liggen?
Comment