Shop bilbao

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • teksoo1
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Dec 2015
    • 4

    #1

    Shop bilbao

    Korting op 420shop
    ik kom van belgie , bilbao shop: slechte shop!!!!!! wrm?..... wiet is nat ? geen geur of niks.?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    white widow ; je pakt het top en je grinde het met je vingers , en je vingers zijn nat wtffff zelf !!!!
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Shop bilbao

    Ow......
    God was never on your side..

    Comment

    • teksoo1
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Dec 2015
      • 4

      #3
      Re: Shop bilbao

      en alsje belg bent doen ze het je altijd . waaneer je bilbao binnen komt , je doet u bestelling bv; 4 gram white widow , het persoon is er me bezig , terwijl hij ermee bezig is , vraag hij hoeveel moest u hebben ? ik had het duidelijk in begin gezegt 4 gr ! en toch nog vragen hoeveel ik moest hebben. al meerdere malen bij mijn bestelling is dit voorkomen. dusja jet betaalt 4g 36 euro voor nat wiet of geen geur wiet! laat me zeker iets weten als jullie iets hebben opgemerkt ? reactie terug !!!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      tis jammer !! maar soms was bilbao goed ze , maar de laatste tijd egt slecht terug naar zwijndrecht XD

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: Shop bilbao

        En gij wacht tot ge thuis komt om daar op internet iets van te zeggen?

        Comment

        • teksoo1
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Dec 2015
          • 4

          #5
          Re: Shop bilbao

          neej man pakte meestal white widow daar 1 keer is goed, andere keer smaakt het anders , en andere keer ist nat , kben 8 gram gaan halen ,4gram white widow is nat en men 4 gram amnesia haze is dan wel goed. het ligt niet aan mij.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          kben 8 gram gaan halen 4 gram white widow 4 gram amnesia haze ; dus white widow is nat en de 4 gram amnesia is dan wel goed ! alsje een shop hebt waar je ni binne kunt roken , test je het zowiezo buiten , maar alsje een shop hebt waar je kunt chille kunje het wel normaal uiteste of het wiet goed is .

          Comment

          • Sole mio
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 808

            #6
            Re: Shop bilbao

            Kijk jij dan niet ter plaatse wat je gehad hebt?
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Re: Shop bilbao

              Je ziet toch wat je koopt zonder ene te moeten opsteken? Zakje openen, effe voelen en ruiken. Dan zie je daar ter plekke al dat het rommel is en dan zou ik daar niet voor betalen. Natte wiet is platjes, deftig gedroogde wiet voelt helemaal anders aan.

              Comment

              • teksoo1
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Dec 2015
                • 4

                #8
                Re: Shop bilbao

                zijn jullie zo dom ofzo ???? ik ga daar al meeer dan een jaar halen kheb maanden geen problemen meegehad , en nu de laatste tijd neppe wiet !!!!!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                en mijn vraag was !!!!! hebben jullie zo iets meegamaakt of slechte wiet? ik wilde dees gw meedelen , wat er kan gebeuren! metje wiet van een shop

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Re: Shop bilbao

                  Ni zo dom dat we neppe wiet kopen.

                  Comment

                  • De Witte
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2013
                    • 2133

                    #10
                    Re: Shop bilbao

                    Trouwens, wij kweken weed...
                    Jij koopt brol.
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment

                    • Droned
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2015
                      • 208

                      #11
                      Re: Shop bilbao

                      Je bent wat je smoort
                      A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Shop bilbao

                        En dan zeggen ze dat je niet opgefokt raakt van wiet ..

                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...