Excuus, werd wakker met t idee dat er iets teveel in stond.
Vieze wiet
Collapse
X
-
Re: Vieze wiet
Tijd niet gezien, leuk om je weer hier te zien, jammer van je ervaring en dramatisch van het 'huisloos'
-
Re: Vieze wiet
Er stond een heel uitgebreid verhaal
Comment
-
-
Re: Vieze wiet
Het is wel een heel mooi verhaal
Comment
-
Re: Vieze wiet
Dit is gewoon een topic andersom de poster bepaald de titel en wij mogen speculeren over de inhoud. Heb het verhaal niet gelezen dus het word een aanname : gepakt met een hokje en genaaid op de hardst mogelijke manier is wat ik eruit haal
Ondanks dat het verhaal niet ken wens ik je toch veel sterkte toe en laat je niet gek maken.Comment
-
Re: Vieze wiet
Ik heb het verhaal wel gelezen. Kort samengevat een hele mooie omschrijving over de teloorgang van coffeeshopwiet in een bepaalde plaats in Nederland. Daarnaast heel kort een mededeling over het huidige onvermogen om zelf iets te kweken.Comment
-
Re: Vieze wiet
Maar over dat 'zelf kweken' kunnen we natuurlijk wel wat tips geven, zonder echt officieel te 'helpen', want dat mag niet eigenlijk
Maarja..
Geen idee wat het probleem is en waar dit over gaat eigenlijk.
Waarom reageer ik dan ?
I dunno...stoned, dreunende muziek, alleen licht van m'n monitor en de lavalamp, geen zin om naar bed te gaan, etc
Samenloop van omstandigheden ofzoComment









Comment