Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De vraag van vandaag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De vraag van vandaag!

    Korting op 420shop
    Werkt heel simpel ,iemand stelt een vraag en een ander beantwoord hem,en daarna hebben we de rest van de dag om een nieuwe vraag te verzinnen,en let op domme vragen bestaan nietLaat ik maar de spits afbijten.wat doe je liever? door het ijs zakken of nat gaan?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    #2
    Re: De vraag van vandaag!

    moet dit over wiet gaan? (is ook een vraag)

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    oh en om te antwoorden ---- nat gaan natuurlijk
    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

    Comment


      #3
      Re: De vraag van vandaag!

      als je leven daaruit bestaat? moet je het daarmee doen?

      Comment


        #4
        Re: De vraag van vandaag!

        Soms moet je welelke dag met een vraag beginnen,en hem dan beantwoord krijgen is echt een goed ding
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: De vraag van vandaag!

          hoe sta je tegenover het feit dat iemand als trump misschien president van amerika zou worden?
          1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

          Comment


            #6
            Re: De vraag van vandaag!

            Trump it up! zoek daar de betekenis maar van opdat vind ik er van
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Re: De vraag van vandaag!

              Maak je borst maar nat met Donald Trump, de Geert Wilders van Amerika maar hadden jullie het dan verwacht?

              Comment


                #8
                Re: De vraag van vandaag!

                Ik lees hier meer vragen dat antwoorden
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Re: De vraag van vandaag!

                  in een land waar domheid regeert, mensen verziekt zijn door eten en plat amusement en waar men niet verder kijkt dan hun eigen neus, waar hun land boven de rest uitsteekt, daar kun je zoiets wel verwachten.
                  Ronald Reagan liet ons toch in de jaren tachtig zien dat zefs een simpele acteur het tot 'machtigste man' van de aarde kan schoppen.
                  Dus een zakkenvuller, die daarover eerlijk is , wordt gewaardeerd door veel van die obesitasmensen,die daar rondrollen of hobbelen of karren in hun benzine-verslindende pk-loze ottoos.

                  En als er vragen gesteld worden, dan is het toch niet de bedoeling die te beantwoorden met een vraag? of wat vinden julie daarvan?

                  rep puntje voor de topicstarter
                  Last edited by member16666; 3 March 2016, 01:05.

                  Comment


                    #10
                    Re: De vraag van vandaag!

                    Wat is de Vraag?
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: De vraag van vandaag!

                      iemand stelt een vraag en een ander beantwoord hem,en daarna hebben we de rest van de dag om een nieuwe vraag te verzinnen
                      Eerst antwoord geven op de vorige ey Bella
                      Ik vraag me af hoe Samsom het in de peilingen gaat doen komende tijd: Luchtbrug naar onze EU-vrienden; 400 kanshebbers per dag gaan ophalen.
                      Of is dat een ergernis ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: De vraag van vandaag!

                        ik vind dit idee van samsom (moet toch nog lachen als ik de naam hoor) goed. de vluchtelingen gaan komen en daar kunnen we niet van onderuit dus waarom niet zorgen dat dit op een humanitaire manier kan gebeuren... wij westerlingen hebben te lang een mooi leventje kunnen leiden dat we ons zelfs niet kunnen inbeelden hoe die mensen daar leven, en dit terwijl dat de aarde zijn meest waardevolle grondstoffen zich in die landen bevinden die het minste hebben. wij moeten leren beseffen dat het onze maatschappij is die het leven van die mensen zo erbarmelijk maakt waardoor ze wel moeten vluchten... stel geen vragen over integratie , maar kolonisatie...
                        1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                        Comment


                          #13
                          Re: De vraag van vandaag!

                          hoeveel mensen uit derde wereldlanden moet een land binnenlaten ,voordat het er zelf een word?
                          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                          Comment


                            #14
                            Re: De vraag van vandaag!

                            Niet veel meer gezien alle statistieken.. We leven in een reservaat, koester dat of achterlijkheid zal je deel zijn..

                            Noem me 1 land waarvan minimaal de helft een Islamitische achtergrond heeft waar geen sociale onrusten zijn en vrede en welvaart heerst?
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              #15
                              Re: De vraag van vandaag!

                              islam is oorspronkelijk een geloof van vrede. maar zoals in ieder geloof en maatschappij zijn er machtgeile mensen die met hun kleine groep een heel volk/ras/geloof zwartmaken.( zwartmaken)
                              het is toch ook niet zo dat iedere blanke bij de kkk of skinhead is, of bijvoorbeeld dat iedere westerling enkel uit is op geld en rijkdom in het leven... enz
                              als je het mij vraagt is godsdienst het slechtste dat de mens ooit overkomen is, en dit voor zowel christendom als joden als islam als alle geloven die in een soort "god" geloven. voor mij is een christene die in god gelooft even achterlijk als een islammer die in allah gelooft. dit is mijn mening kwa geloof.

                              en om te antwoorden op i love it: dit heeft volgens mij weinig met die mensen hun geloof te maken hoor. de reden dat die landen sociale onrusten en geen vrede hebben is omdat er geen welvaart is, en de reden dat er geen welvaart is en dat die landen zo achterstaan is volgens mij onder andere te wijten aan het christendom die vroeger met hun "kruistochten" andere geloven heeft proberen uit te moorden en op hun tochten alles van rijkdommen en bezitten meenamen. en dan spreken we nog niet over de kolonisatie van ons westerlingen in afrika. waar we alle macht hebben overgenomen en de mensen voor ons eigen belang hebben gebruikt en dit tot in de jaren 90 zelfs! steek daar dan nog eens amerika's geld en oliegemotiveerde oorlogen bij en een land is helemaal aan de kloten.
                              1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                              Comment

                              Bezig...
                              X