Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijwerking Cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bijwerking Cannabis

    Korting op 420shop
    Beste Mede gebruikers,

    Admins als dit het foute topic is verplaats aub.
    Sorry dat ik mij niet voorstel omdat ik een nieuw lid ben.
    Ik ben een jongen van 17 jaar (mag er pas vannaf 18 in dat weet ik, maar heb een dringende vraag).
    Ik heb iets mee gemaakt wat ik jullie allemaal niet toe wens en wil graag weten of er iemand is die het zelfde heeft ervaren en of iemand weet wat het kan zijn geweest.

    Toen ik 15/16 was heb ik menig joint gerookt en kreeg ik dat lekkere stoned gevoel. Ik had al een aantal maanden niet geblowd en ging het weer eens proberen.
    De eerste x ging goed alleen niet echt een heel stoned gevoel, daarna nog een keer geprobeerd en er begon iets in mij wat niet goed voelde al mijn bewegingen voelde ik 10 keer en soms leek het net slow motion, ik ben altijd voledig bij bewust zijn gebleven en heb mijn vriendin gewaarschuwd. Ik heb toen veel water gedronken en lag op bed want ik kon amper mee bewegen dat dee allemaal maar pijn t leek alsof ik in elkaar werd gedrukt en alleen met rustig liggen het ietsjes minder was. Dag er na op schochtes na niet veel last meer van gehad.
    2 weken er na via een bong gerookt (zelfde soortje haze mix) en precies het zelfde als voorval alleen nu kon ik wel lopen en dingen doen omdat ik minder bang was als de vorige keer want toen dacht ik echt dat ik dood ging en dat had ik nu niet. Volgende dag barstende hoofdpijn. Het leek wel alsof er achter in mijn hersens een bloeding of iets dergelijks was en dat constand door. Toen ik 2 dagen daarna (vandaag) een sjec formaat joint ging opsteken kijken of het aan de cannabis lag, nu weet ik het zeker. Terwijl ik dit typ heb ik weer barstende hoofdpijn en zit er weer iets achter in mn hersens wat niet helemaal goed is.
    Overgens zijn al deze gevallen met een genutigd biertje en soms iets meer dan 1.

    Wie kan mij hier mee helpen want ik vind dit echt niet fijn.

    Grt. Aardappelkanon

    #2
    Re: Bijwerking Cannabis

    Eerst blowen, dan drinken en dan kan je het mixen. Ga je eerst drinken en dan blowen gaat het zelfs bij de meest geoefende blower fout. Als je, voordat je gaat roken, al gaat denken dat het niet als de vorige x moet worden gaat het ook vaak fout. Geniet je er niet van, dan niet meer doen. Het is een genotsmiddel. Toch goed van je dat je open kaart speelt omtrent je leeftijd. Kwou dat ik in mijn puberjaren wat meer info over cannabis kon vinden. Rustaaaaaghhhhhh. Gr JB
    Keep em green

    Comment


      #3
      Re: Bijwerking Cannabis

      stop met roken?

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Bijwerking Cannabis

          Je kan wel gewoon blijven blowen met een biertje hoor, zou alleen niet meer t flesje aan de mond zetten en inhaleren, heb je nergens last meer van..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #6
            Re: Bijwerking Cannabis

            als je van blowen het gevoel krijgt dat je doodgaat en je probeert het heel snel weer,dan hoop ik dat je je nooit voorplant
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Re: Bijwerking Cannabis

              Bedankt voor jullie reacties,
              Ik zal wel naar de huisarts gaan voor de zekerheid.
              Grtz. Aardappelkanon

              Comment


                #8
                Re: Bijwerking Cannabis

                Als je ergens ziek en beroerd van word dan moet je er van af blijven en het niet nog 2 keer gaan proberen.
                Dokter zal je ook zeggen er van af teblijven
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X