Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Misselijk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Misselijk

    Korting op 420shop
    Hoi ik heb een vraag. Ik rook al best lang wiet en hasj maar elke keer word ik gewoon echt misselijk. In het begin toen het de eerste keer gebeurde dacht ik dat het maar voor 1 keer was en dat ik gewoon door moest smoke maar niet dus. Dus mijn vraag is hoe kom ik hier vanaf en hoe kan dit?????

    #2
    Re: Misselijk

    Kan je niet vertellen waar het van komt,
    mijn ervaring is als ik slecht ontbijt of lunch en dan een jointje of vijf rook wordt ik ook misselijk.
    Probeer is zonder tabak te roken .

    Comment


      #3
      Re: Misselijk

      Doe je ook shag/tabak door je joint? Als je normaal geen shag/tabak rookt en je doet het af en toe door je joint, dan kun je daar knap misselijk van worden.
      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

      Comment


        #4
        Re: Misselijk

        Shag of een sigaret in een joint is zo 2001

        Wat helpt vaak weet ik = zorg dat je wat hebt gegeten en wat te drinken ophebt

        ook niet gaan zitten aan de alcohol erbij of wat veel doen Redbull

        als laatste er zijn mensen die kunnen meer hebben als de ander
        Ik kan b.v gewoon Wodka drinken en roken en dan eet ik erna ook nog gewoon b.v op zaterdag nootjes of snoep ik mee met een kaas plankje,
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #5
          Re: Misselijk

          Je moet er een Duvel bij drinken dan gaat het zo over.

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Misselijk

              En als je 17 bent heb je nog een heel leven om te kijken waar je grenzen liggen, en dat is voor iedereen persoonlijk.
              Blijf eerlijk tegenover jezelf. Top dat je niet schroomt om vragen te stellen!

              Staat nergens hoe oud je bent sorry was in de war met ander topic.
              Last edited by batmeid; 19 March 2016, 16:43. Reden: was andere 17 jarige!
              sigpic it is just a flower

              Comment

              Bezig...
              X