Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet Kweken in een moesson klimaat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet Kweken in een moesson klimaat.

    Korting op 420shop
    Beste Leden,

    Ik lees al een tijdje mee op de forums zonder echt wat te posten enz maar nu heb ik toch zelf een vraag.
    Ik ben sinds kort verhuist naar Bangladesh en ben een beetje rond gaan speuren naar de wietjes hier wat ze nou anders doen etc.

    Wat ik heb gemerkt is dat geen ene lul verstand heeft van niks en de THC gehaltes in wiet hier te vergelijken zijn met dat van kleding hennep in nederland
    Ze gooien hier een hele joint vol zonder tabak (niet eens in rol papier want dat kan je hier niet kopen).

    Nu ben ik van plan hier zelf een eigen kweekje neer te zetten.


    Heeft iemand hier ervaring met moesson kweken ? Welke strain kan ik het best gebruiken ?
    Kan ik dit buiten laten staan aangezien er hier best veel zon is en een perfecte luchtvochtigheid of gewoon alsnog een binnen kweekje doen?


    Groetjes,
    Ferdi
    Last edited by Ferluccio; 9 April 2016, 18:34. Reden: OEps foutje

    #2
    Re: Wiet Kweken in een moesson klimaat.

    Nu ben ik van plan hier zelf een eigen kweekje neer te zetten om mensen is te laten proeven wat een echt wietje is en er misschien nog een klein zakcentje mee te verdienen
    Canna kweken en dealen in Bangladesh, een overwegend islam land met strenge wetgeving...succes

    Trouwens, mensen met handel op't oog zijn hier op dit hobbyforum niet gewenst, je bent hier lid van in 2011 je zou dat ondertussen moeten weten.

    Comment


      #3
      Re: Wiet Kweken in een moesson klimaat.

      haha oeps foutje van het handel helemaal vergeten.

      Maar antwoord op je reactie , wiet is hier niet taboe en word zelfs geaccepteerd in de cultuur.
      De politie zou er zelfs een plukje van nemen als ze het op je vinden als toerist.

      Comment


        #4
        Re: Wiet Kweken in een moesson klimaat.

        Oh, ok, ik dacht dat in zo'n islamland het verboden zou zijn, dan is Bangladesh daar een uitzondering op.
        Zou er toch maar niet te veel open over zijn daar, ondanks dat het geen taboe is in hun cultuur zoals je aangeeft.
        Better safe then sorry

        Om terug te komen op dat moeson klimaat, kweek dan buiten het moeson seizoen, en zoek rotbestendige soorten uit die zowiezo tegen een vochtig klimaat kunnen.

        Comment


          #5
          Re: Wiet Kweken in een moesson klimaat.

          Iedereen heeft altijd een misconceptie over dit land maar het is een heel open land.
          Toch bedankt voor je zorgen en bedankt voor je tip ik ga op nog meer onderzoek uit.

          Comment

          Bezig...
          X