mijn oogst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weedeveryday
    Retired
    • Feb 2009
    • 458

    #1

    mijn oogst

    Korting op 420shop





    dit was mijn oogst en ben er zelf wel tevreden over.
    Graag had ik jullie mening.
    grtz en nu ma roken
    Last edited by weedeveryday; 27 April 2009, 16:02.
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    Re: mijn oogst

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...-nl-t4227.html

    probeer eens via mijnalbum,dat werkt veel gemakkelijker...

    btw: de webpagina is forbidden!

    grtzzz

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: mijn oogst

      Net deed hij het nog wel, vreemd.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Re: mijn oogst

        Heb ff de tags aangepast, maar foto komt er helaas niet op!

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #5
          Re: mijn oogst

          mss dan toch eens via mijnalbum proberen,werkt altijd...

          de toppen zien er goed wit uit,daar ga je lekker knetter van worden!

          grtzzz
          Last edited by haze'o'lator; 27 April 2009, 16:17.

          Comment

          • weedeveryday
            Retired
            • Feb 2009
            • 458

            #6
            Re: mijn oogst





            Last edited by Weedy; 27 April 2009, 16:28. Reden: Tag aangepast

            Comment

            • weedeveryday
              Retired
              • Feb 2009
              • 458

              #7
              Re: mijn oogst

              ze staan niet mooi maar dit is dan mijn oogst.
              grtz

              Comment

              • haze'o'lator
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 1273

                #8
                Re: mijn oogst

                ziet er toch goed uit vind ik hoor...

                grtzzz

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Re: mijn oogst

                  Verplaats, mooie oogst heb je daar. mooie toppen
                  Maar om een thread te openen in de binnenkweek, moet men aan enkele voorwaarden voldoen, dit is een verslag brengen van zaad of stekje tot rookbare toppen.
                  Vriendelijke groeten, westport.
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • weedeveryday
                    Retired
                    • Feb 2009
                    • 458

                    #10
                    Re: mijn oogst

                    ok ik doe het in het vervolg zo nu ik het gevonden heb om fotos op te zetten.
                    grtz

                    Comment

                    • kleine kers
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2009
                      • 104

                      #11
                      Re: mijn oogst

                      hehe lekkere toppen zijn dat, een zeer geslaagde oogst, lekker wit.
                      weet je al hoevel je hebt?
                      Why drink & drive i'f you can smoke & fly

                      Comment

                      • weedeveryday
                        Retired
                        • Feb 2009
                        • 458

                        #12
                        Re: mijn oogst

                        thanks ja ik had in het totaal van 5 plantjes 138 gr afgehaald<; Maar zoals je ziet was er ook een bonzaiplantje erbij en die was enorm lekker. Kvond wel dat ik er meer kon afhalen,maar dat is voor mijn volgende kweek.

                        grtz and keep on smoking

                        Comment

                        • janleuri
                          Retired
                          • Oct 2008
                          • 1131

                          #13
                          Re: mijn oogst

                          mooie opbrengst! Welk soortje is het? hoeveel heb je van die grote alleen afgehaald?

                          gtzz

                          Comment

                          • weedeveryday
                            Retired
                            • Feb 2009
                            • 458

                            #14
                            Re: mijn oogst

                            hey janleuri ik d8 ongeveer een 40a 45 gr voor die grote maar eigenlijk had ik nog ne hele mooie maar heb geen foto wanneer ze klaar was. da kleintje was eigenlijk een probeersel voor een bonzai te krijgen. hij was massas lekker. dat was een haze soortje
                            grtz less is more
                            Last edited by weedeveryday; 29 April 2009, 11:44.

                            Comment

                            Bezig...