Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

shotje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    shotje

    Korting op 420shop
    Iemand wal eens meer last van gehad als je een shotje krijgt en helemaal alles vol inademt dat je dan "stikt" Dit is de 2e keer dat ik zoiets krijg. Als ik het shotje gehad heb dan kan ik de rook die in mijn longen zit niet uitademen laat staan inademen het lijkt en voelt alsof mijn longen op slot zitten en het gevoel alsof je stikt. Een vriend ging toen achter mijn staan en drukte heel hard op mijn borstkas zodat alle rook er wel uit moest. De 5 min daarna ademde ik heel moeilijk.

    Iemand ook zoiets wel eens gehad of weet wat je er mee moetdoen?

    grtzz

    #2
    Re: shotje

    Ik ben nog nooit gestikt van wiet te roken, nee :p

    Misschien wat rustiger teugen?

    Wiet is een chill drug. Moet je nie opgefokt roken, en zeker nie roken om neer te gaan :p

    Comment


      #3
      Re: shotje

      Ik kan best diep hijssen maar nu was me longen puur alleen met rook gevult. denk niet dat dat goed was

      gtrzz

      Comment


        #4
        Re: shotje

        gewoon geen shotjes nemen, en anders een terror shotje: Een shot en daarna vol op zon longen slaan waardoor die moeilijk ademt waardoor die nog harder klapt

        Comment


          #5
          Re: shotje

          Wat is dat allemaal voor iets achtelijks

          Ik haat shotjes ik had ook zoiets........ je ken beter goed hijs en lekker rustig uitpuffe das veel relaxter
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

          Comment


            #6
            Re: shotje

            En dan lekker een klaplong krijgen of een scheurtje in je long!
            Het zou ni de 1ste keer zijn dat zoiets gebeurd.
            Goeie tip van je!...
            Take a look at my Ice-Cold-Killers!

            Comment


              #7
              Re: shotje

              Heb ik ook al paar keer gehad maar ik adem nu voor ik een shotje neem een paar keer heel goed in. eerst borstkas vullen en daarna volledig volzuigen door je schouders omhoog te brengen terwijl je inademt. helpt voor mij

              Comment


                #8
                Re: shotje

                Weet je ik heb er niets op tegen, (hier noemen we n shotje een Kopstoot) maar ik ben er ook geen groot voorstander van... Waar ik echter compleet tegen ben, is de deadblow
                Wie kent m? Je gaat op je rug liggen, iemand gaat op je bortskas zitten, perst alle lucht uit je longen, legt een hand op je mond en steekt die toet tussen zn vingers (zodat je niks dan rook kan inademen) en dan wacht hij... een halve minuut- een minuut:p. Dan ga ie van zn borstkas af en ziet hij hoe je dankbaar al de rook naar binnen teugt:p.
                Echt zieke shit eig. Heb het al eens iemand zien doen. Ik heb hem eveneens zien kotsen op zichzelf. Dus don't thinks so...
                grow da weed, smoke it's buds

                Comment


                  #9
                  Re: shotje

                  Celisman, dat is wel erg zieke shit. Als je zoiets te lang doet ga je zo knock out.....

                  Highhaze thx voor de tip, ik ga het ook proberen

                  grtzz

                  Comment


                    #10
                    Re: shotje

                    Oorspronkelijk geplaatst door sneeper4life View Post
                    Celisman, dat is wel erg zieke shit. Als je zoiets te lang doet ga je zo knock out.....

                    Highhaze thx voor de tip, ik ga het ook proberen

                    grtzz
                    Ja ik ga echt wel met het foute volk om. Maarja we respecteren wel allemaal onze eigen mening enzo, zo zijn we wel.
                    grow da weed, smoke it's buds

                    Comment


                      #11
                      Re: shotje

                      Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post
                      Ja ik ga echt wel met het foute volk om. Maarja we respecteren wel allemaal onze eigen mening enzo, zo zijn we wel.

                      Lekker boeiend, als je zelf maar goed blijft nadenken

                      grtzz

                      Comment


                        #12
                        grow da weed, smoke it's buds

                        Comment


                          #13
                          Re: shotje

                          Hehe, of met ne toeter in u mond op en neer bewegen en telkes als je omhoog gaat een teug nemen

                          Of emmeren

                          Een 2 liter fles vol met rook trekken en dan in een keer inademen.

                          Of treintje/indiaantje

                          De joint passen en de rook inhouden tot je terug aan de beurt bent

                          Man man, je probeert het allemaal eens. Klappen krijgen is dat. Maar je moet jezelf een beetje kunnen beheersen.

                          Toen ik het treintje voor de eerste keer deed was ik hennig zat, en daar was niet veel goeds van gekomen.

                          Peace

                          Comment


                            #14
                            Re: shotje

                            Haha, die dingen die jij treintje noemen noemen wij mexxe,doen we ook vaak zat hoor, en met die 2 l fles hebben wij meestal een 1,5 liter fles, doe best wel veel hoor

                            grtzz

                            Comment


                              #15
                              Re: shotje

                              Oorspronkelijk geplaatst door Drees View Post
                              gewoon geen shotjes nemen, en anders een terror shotje: Een shot en daarna vol op zon longen slaan waardoor die moeilijk ademt waardoor die nog harder klapt
                              Veel plezier met je klaplong.

                              Comment

                              Bezig...
                              X