Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe zit het nu in Nederland?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe zit het nu in Nederland?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Hoe zit het nu in Nederland?

    Hier is het praktisch hetzelfde als bier zuipen. Je doet t of je doet t niet. Je hebt mensen die er van genieten, en mensen die het nodig hebben om te kunnen "genieten". Alcoholisten heb je, zo ook de wietverslaafden (en ga nou niet zeggen dat wiet niet verslavend is, het is alleen minder snel verslavend) Het is hier in Nederland ook geen groot probleem en we denken vaak van: Ik heb liever dat ze zich lekker suf roken dan zo iemand met een krat bier op. Die zijn vaak veel vervelender en maken meer problemen/schade/ongelukken. Toch word bier en andere alcohol vaak nog steeds beter geaccepteerd dan wiet, omdat een hoop kuddeschapen nog steeds luisteren naar termen zoals "drugs" en het "onschuldige" alcohol. (alcohol is een grote inkomstenbron voor de staat he, dus dat is dan geen drug ) Nou ja, je snapt het wel denk ik

    Comment


      #3
      Re: Hoe zit het nu in Nederland?

      Ik snap het .
      En grappige sig .

      Comment


        #4
        Re: Hoe zit het nu in Nederland?

        Van mij weet iedereen het, behalve op mijn werk, daar ben ik nog niet zo lang. (Volgens mij weten ze het stiekem toch wel, maar niemand zegt iets dus houd ik mij ook van de domme)

        Mijn moeder schrok wel toen ze de 1ste keer hoorde dat ik wiet rookte, maar toen ze me 1 keer onder invloed had meegemaakt vroeg ze me om 1 op te steken toen ik nuchter was (ben nogal druk van mijn eigen, was vroeger zo'n druk kind dat tegenwoordig het stempel " ADHD-er" zou krijgen). Zij vond het eigenlijk wel gezellig, samen koffie drinken, daar rookte ik dan mijn jointje bij.

        Moet er wel bij zeggen dat ik over alles heel eerlijk kon zijn en ook ben geweest, zo weet mijn moeder ook van mijn andere experimenten met verschillende soorten drugs.

        Mijn vader heeft ook 1 keer willen ervaren wat ik voelde, want ook hij zag het als een verslavende drugs. Ik moest hem toen 1 draaien, (eigenlijk 2, voor het geval dat het hem zou bevallen) die heeft hij half opgerookt. Toen hem alles begon te draaien, en hij de wereld aanzag voor een pannenkoek heeft hij besloten dat het niks voor hem was. Die joint ligt er nu (na 10 jaar) nog altijd. Tsja, als je wilt experimenteren kun je dat beter voor je 60 ste doen

        Nosferatu beschreef het al erg goed, er is nog altijd een generatie die het als een verslavende drug ziet, noemt een roker een hasjspuiter. Er is een steeds groter wordende groep die het wel accepteert. In mijn vriendengroep zijn genoeg mensen die niets gebruiken, alleen alcohol, maar die laten de rest van de groep die wel gebruikt in zijn waarde. Zouden ze dit niet doen, dan zijn het ook geen vrienden meer !

        Je kunt hier openlijk blowen, maar omdat niet iedereen het waarderen kan kun je het beter niet te openlijk doen. Alhoewel ik me daar eigenlijk niks van heb aangetrokken, in de locale discotheek was er maar 1 die binnen mocht blowen en dat was ik. Als een uitsmijter dit niet tolereerde, dan riepen we de eigenaar erbij en die vertelde hem dan dat ik wel binnen blowen mocht. Dat is weer het voordeel als je in een klein dorp woont Verder heb ik eigenlijk overal wel geblowd,al krijg je soms wel eens scheve blikken.
        Last edited by Flip Hasjkip; 21 May 2009, 23:27.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5

          Comment

          Bezig...
          X