Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

THC wat doet het met je

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: THC wat doet het met je

    De scheiding hardrugs/softdrugs is onzin, je moet elke substantie apart zien en onderzoeken, gewoon zelf info opzoeken als je eens iets wil proberen, lsd is geen probleem, behalve als je psychische klachten/psychoses hebt. Maar ga hier niet van uit, ga gewoon zelf op onderzoek uit.

    Comment


      #17
      Re: THC wat doet het met je

      hier hoort het verhaal van CBD thuis, het broertje van THC dat zijn broer onder controle houdt ( of toch de cannabisreceptoren in de brainzzz)

      Comment


        #18
        Re: THC wat doet het met je

        High Yips,

        Zou zeggen voeg maar toe hoe meer info hoe beter.

        Ben benieuwd

        Grtz

        Comment


          #19
          Re: THC wat doet het met je

          Oorspronkelijk geplaatst door jeroen View Post
          De scheiding hardrugs/softdrugs is onzin, je moet elke substantie apart zien en onderzoeken, gewoon zelf info opzoeken als je eens iets wil proberen, lsd is geen probleem, behalve als je psychische klachten/psychoses hebt. Maar ga hier niet van uit, ga gewoon zelf op onderzoek uit.
          Langs ene kant ga ik akkoord Jeroen.
          Toch aanzie ik hard drugs als chemische substanties... En soft drugs als natuurlijke (onbewerkte) substanties.
          Maarja, dat is het gevoel dat ik erbij heb he...

          Albert Hofmans boek 'LSD, my problem child' is zeker geen overbodige lectuur als ie op onderzoek wil. Onderzoek hoeft niet direct tot gebruik te leiden
          Beknopt

          Comment


            #20
            Re: THC wat doet het met je

            High, Op deze site word heel duidelijk de verschillende werkingen van verschillende drug uitgelegd. een aanrader om eens door heen te bladeren

            http://www.jellinek.nl/brain/index.html

            Grtz

            Comment

            Bezig...
            X