De wiet is geoogst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weedeveryday
    Retired
    • Feb 2009
    • 458

    #16
    Re: De wiet is geoogst

    had ik maar zo'n broer hihi. het is een mooi kweekje jong goed gedaan.
    Grtz een wietroker is geen onruststoker

    Comment

    • emiel_s
      Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 694

      #17
      Re: De wiet is geoogst

      heel nice
      Schutto In tha house

      Comment

      • henkdevries
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2009
        • 43

        #18
        Re: De wiet is geoogst

        Oorspronkelijk geplaatst door Pimmetje
        Ja, die gaat er erg blij mee zijn, hij is er over een uurtje of 2 en dan gaan we ons eigen "oogstfeestje" houden. hehehe
        god wat zul jij nu heerlijk stoned zijn!
        geniet ervan!
        iet recht's is iets korms wat verbogen is.

        Comment

        Bezig...