Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alcohol Vs Cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Als ik 10 gram wiet op rookt of eet en ik ga auto rijden komt het hoogst waarschijnlijk ook niet goed

    Comment


      #17
      Moedige beslissing Orias .

      Grtz

      Comment


        #18
        wow mense hebbe hier wel ernstige ervaringen.... ik drink zelf wel en blow niet ik wil in het leger binnenkort.... Thc in je bloed is verboden maar je mag wel je hersencellen kapot zuipen?
        wat doe ik hier op het forum? geinfecteerd door het kweekvirus!!!

        Comment


          #19
          Thc in je bloed is verboden maar je mag wel je hersencellen kapot zuipen?
          Zuipen het leger mag niet meer. Had het ergens gelezen of gezien op tv, weet jammer genoeg niet meer waar of wanneer.


          Greetz,
          zion
          Last edited by zion; 21 December 2008, 11:10.

          Comment


            #20
            Ik drink ook geen alcohol meer wegens 2 keer een beetje teveel gedronken.

            1ste keer
            was op een festival op men eentje +/- 2 flesse jenever en toen wast WIEWOEWIEWOEWIEWOE naart ziekenhuis. Mijn maag was al leeg en jha gwn een debiele baxter om de alcohol te verdunnen.

            2de keer
            was op een feesje bij mij thuis ik had een cocktail gemaakt (2flessen pisang, 1/2 fles Vodka Borokov van colryut en 2 liter fruitsap en thats it) zelf veel van gedronken en dan met Smirnoff beginnen gieten en smorgens hoofdpijn en ik zag mijn gal sappen uit mijn mond stromen toen ik eten zag.

            En met wiet heb ik geen problemen alleen als ik teweinig water drink of te weinig eet als ik er enkele smoor en dan smorgens een klein katerje of een lichte overdosis THC in mijn bloed.

            En voor mensen die bloed willen geven THC in je bloed mag, ik ben stoned bloed gaan geven en ze hebben een brief naar huis gestuurd om te zeggen dat er niets mis was met mijn bloed. Dit was even terzijde.
            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

            Comment


              #21
              Dit bewijst nog maar eens in welke ****maatschappij wij eigenlijk leven! Ik bedoel, alcohol is niet verboden en dan een stom jointje wel het zijn toch eigenlijk domme gasten die mannen van de politiek!! Sorry, maar dat is een punt dat ik veel bovenhaal als er een discussie is over wiet. Ik heb vroeger 123412355765 maal dit uitgelegd en toch bleven ze het mij verbieden maar ze vroegen wel of ik iets wou meedrinken tijdens de aperitief. De maatschappij is echt zo bekrompen geworden

              Comment


                #22
                Re: Alcohol Vs Cannabis

                drinken en blowen kan ik allebij wel apricieren, (blowen wat meer dan drinken) maar als ik die twee mix moet ik voorzichtig zijn, want als ik dan een glas teveel op heb loopt et slecht af (voor mij toch)
                when u feel bad cuz of the wine
                just smoke a joint and u'll feel fine

                Comment


                  #23
                  Re: Alcohol Vs Cannabis

                  ik heb recentelijk voor het eerst geblowed (lees waterpijp). Daarvoor altijd net voor het slapengaan beetje wiet gegeten om te kunnen slapen. Dat laatste doe ik al jaartje of 3. Maar van dat blowen was ik de volgende dag helemaal wrakhout. Maar om on topic te blijven... Had gesprek met felle tegenstander van wiet. Alles wat hij er tegenin kon brengen gold echter net zo hard of nog meer voor alcohol. Waar hij dan weer geen moeite mee heeft. Maar uiteindelijk kwam het erop neer dat het gewoon door de media komt. Hij had het steeds over zware junkies met cannabis. Nou ja, sorry, maar een zware junkie die alleen maar cannabis gebruikt? Als je zoiemand 5 gram voorhoud weet ie niet wat ie er mee moet. Je kan het niet spuiten, je kan het niet snuiven,.....Hij moest het dus algauw opgeven he...
                  "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                  Medigebruiker

                  Comment


                    #24
                    Re: Alcohol Vs Cannabis

                    alcohol is precies hetgene dat ze moeten verbieden en wiet in de plaats zetten dan zou de wereld er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wa beter uitzien. Zeg dat weedeveryday het gezegt heeft.
                    grtz nervgas is not a toy......... vote quimby. (zie simpsons)

                    Comment


                      #25
                      Re: Alcohol Vs Cannabis

                      Ik drink zelf geen alcohol, ik blow alleen soms. Nooit problemen gehad met wiet

                      Comment


                        #26
                        Re: Alcohol Vs Cannabis

                        kan totaal niet tegen alcohol dus daarom maar af en toe smoken

                        Comment


                          #27
                          Re: Alcohol Vs Cannabis

                          Ik heb mijn laatste druppel alcohol een klein half jaar geleden gedronken.
                          Ik ben safe om te stellen dat ik echt geen druppel of ml door mijn keel zal gieten.
                          Ik kon verbaal heel lastig worden van drank, maar ook bij het uitgaan fysiek. Moest maar denken dat iemand lelijk keek en het was ruzie.

                          Met mij uitgaan toen? In affronten vallen ja.
                          Ik heb jaren aan een stuk geblowed, maar toen ik mij aan de wet wou schikken en naar drank greep, liep het gauw uit de hand.

                          Ik stortte me in drank, vooral uit verveling. Ik ben verhuisd naar een nieuwe omgeving en dat was een aanpassing voor me. Ik ben een stadsmens, en nu zit ik tussen boerenvelden.

                          Voor ik het zelf doorhad dronk ik al een bak bier op een dag leeg en als die op was ging ik nog gauw naar de nachtwinkel nieuwe drankvoorraad halen.
                          Ik dronk kratten wijn van 5L waarvan het vriendinnetje al wist, die gaat niet lang meegaan.
                          Ik wist het niet, maar later zei ze me: als je had blijven drinken had ik je verlaten.

                          Ik had dus een probleem? Ja zijt maar zeker!
                          Ik ben er niet beschaamd voor, noch trots.
                          Ik deel hier enkel mijn ervaring met drank en wiet.

                          Ik heb getracht een balans te vinden met drank, maar (als ex alcoholieker) is dat niet haalbaar. Een druppel en alle stoppen slagen door, je gaat door hel om meer en meer binnen te gieten. Het was nooit genoeg.
                          Dan ben ik door een hel gegaan met compleet niets meer te drinken. Dan valt het pas op, als je compleet niets meer drinkt.
                          Je gaat op een terrasje zitten en je bestelt je een chocomel. Je gezelschap kijkt al aardig naar je? "gij? chocomel?"

                          Dan kwam mijn verjaardag, ook geen drank. Ja raar!!!

                          Ik was er echt niet goed van, en door compleet te stoppen besefte ik welke impact het op me had.
                          Dus ook geen sporadisch drankje hier meer. NIETS alcoholisch.
                          Zelfs geen alcoholpralines, geen cider, niets niets niets.

                          Ik hou nochtans wel een roes, zoals de overgrote meerderheid in de mensheid. Sommige doen dat met drank, andere met wiet, andere verrruimen de geest met een paddenstoeltje.

                          Nu kan ik met hand op het hart zeggen, wiet en stoeltjes doen me veel beter dan drank.
                          Drank is de duivel (bewerkt door de mens), en cannabis en paddo's zijn vruchten van de natuur/God.
                          Waarom zou ik daar niet van mogen genieten?

                          Comment


                            #28


                            Grtz

                            Comment


                              #29
                              Re: Alcohol Vs Cannabis

                              Beetje dubbel op zo twee keer.

                              op doktersadvies aan de wiskey, ghehe, lol
                              Grtz
                              Last edited by monty; 31 August 2010, 21:38.

                              Comment


                                #30
                                Re: Alcohol Vs Cannabis

                                Huh 2 Keer?
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X