Test wiet gebruik

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #1

    Test wiet gebruik

    Korting op 420shop


    Grtz
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Test wiet gebruik

    helaas geen meerkeuze bij vraag 6

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: Test wiet gebruik

      Uitslag van je wiet test



      De score van je zelftest is: 6 - 15 punten.

      Deze uitslag geeft aan dat de mate van je cannabisgebruik risico's met zich meebrengt. Je kunt lichamelijke en/of psychische problemen krijgen als je niet mindert of stopt. Mogelijk heb je al wat problemen.
      ---

      Beetje overdreven hoor
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • simplemind
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 204

        #4
        Re: Test wiet gebruik

        collega

        De score van je zelftest is: 6 - 15 punten

        naar waarheid ingevuld.

        Heb em dan nog een keer gedaan en alles overdreven en dan wordt het
        16 - 36 punten met advies dringend hulp te zoeken.

        Comment

        • Viiv
          Retired
          • May 2009
          • 2

          #5
          Re: Test wiet gebruik

          ook 6-15 punten gescoort, vervolgens nog eens de test gedaan waarbij het gebruik, kosten en de problemen minimaal waren en zo werd er ook weer 6-15 punten gescoord, dus blijkbaar heb je ook al hulp nodig als je met vrienden een aantal keer per jaar een jointje opsteekt en dit verder totaal geen gevolgen met zich mee brengt...

          Edit: My bad, 0-5 punten is wel haalbaar, enige verschil met m'n vorige minimale test was het antwoord op vraag 7
          7. Wat is voor jou de belangrijkste reden om hasj en/of wiet te gebruiken. Klik hieronder de reden aan die van toepassing is op jou. *
          Als antwoord "omdat het gezellig is om met vrienden te blowen" scoort blijkbaar lagere punten dan overige antwoorden.
          Verder geen verschil met voorgaande keer tho
          Last edited by Viiv; 6 August 2009, 21:05.

          Comment

          • CelisMan
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2008
            • 561

            #6
            Re: Test wiet gebruik

            ook 6-15!
            Valt toch heel goed mee niet??
            Ik denk dat de site wat overdrijft, tuurlijk zeggen ze dat je hulp nodig hebt, daar is de site voor gemaakt duh
            grow da weed, smoke it's buds

            Comment

            • Oblivion
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 245

              #7
              Re: Test wiet gebruik

              16 - 36, naar waarheid.
              Life is good!

              Comment

              • misty
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2009
                • 1462

                #8
                Re: Test wiet gebruik

                Is een standaard score??ik ook 6-15.
                Heb toch maar afgezien van de hulp,
                ik maak me geen zorgen.

                Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment

                • Origineel
                  Retired
                  • Apr 2009
                  • 348

                  #9
                  Re: Test wiet gebruik

                  6-15, maar zoals iemand alzei 6-15 is gewoon de laagste scoren die hij aangeeft. Denk dat dit een bang makerij test is door een of andere christus org ofzo.


                  Edit: Even gekeken en het komt van een verslaving hulp site, dus ze zitten lekker klanten binnen te halen met deze test. Als ze toch bij elk antwoord zeggen dat je hulp nodig hebt.
                  Last edited by Origineel; 6 August 2009, 17:48.

                  Comment

                  • simplemind
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 204

                    #10
                    Re: Test wiet gebruik

                    Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion
                    16 - 36, naar waarheid.
                    Life is good!
                    man man, jij bent in gevaar hoor.

                    Dat daar gelaten doet het me denken aan Scientology praktijken.

                    Comment

                    • Oblivion
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 245

                      #11
                      Re: Test wiet gebruik

                      Oorspronkelijk geplaatst door simplemind
                      man man, jij bent in gevaar hoor.

                      Dat daar gelaten doet het me denken aan Scientology praktijken.
                      "in gevaar" lijken me nogal zware woorden..
                      Komt wel goed.
                      Testje is wel redelijk onnozel, dat weet ieder toch voor zichzelf of je teveel gebruikt of niet...

                      @ Origineel: 0-5 is de laagste score.
                      Last edited by Oblivion; 6 August 2009, 18:48.

                      Comment

                      • Origineel
                        Retired
                        • Apr 2009
                        • 348

                        #12
                        Re: Test wiet gebruik

                        inderdaad nu kom ik ook op 0-5 uit. MMm, zal wel high geweest zijn toen ik het checkte.

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #13
                          Re: Test wiet gebruik


                          Uitslag van je wiet test


                          De score van je zelftest is 0 - 5 punten.

                          Deze uitslag geeft aan dat je de mate van je cannabisgebruik goed onder controle hebt. Je gebruik geeft niet direct reden tot bezorgdheid. Blijf echter voorzichtig, het gebruik van drugs kan namelijk altijd risico's met zich mee brengen.


                          Jajajaj...ik geloof het wel.

                          vale.

                          Comment

                          • CelisMan
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2008
                            • 561

                            #14
                            Re: Test wiet gebruik

                            wat een idioten, vale gebruikt gewoon NIX! En dan zeggen ze dat als evaluatie?
                            Wat een zeveraars
                            grow da weed, smoke it's buds

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #15
                              Re: Test wiet gebruik

                              Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan
                              wat een idioten, vale gebruikt gewoon NIX! En dan zeggen ze dat als evaluatie?
                              Wat een zeveraars
                              Zo zie je maar, ik ben al een risico met één j'tje de afgelopen maanden.

                              En zolang ik hier niks geoogst heb, rook ik ook niks
                              Dus afwachten maar....
                              Ik heb mijn gebruik in elk geval onder controle, anders schakel ik de verslavingszorg toch ff in.
                              Die zullen wel klanten nodig hebben.

                              vale.

                              Comment

                              Bezig...