Test wiet gebruik

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #16
    Re: Test wiet gebruik

    hopeloos bij mij .

    Grtz

    Comment

    • CelisMan
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2008
      • 561

      #17
      Re: Test wiet gebruik

      hoeveel?
      kom op zeg het maar
      grow da weed, smoke it's buds

      Comment

      • Mr_3ppozz
        Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 659

        #18
        Re: Test wiet gebruik

        Uitslag van je wiet test



        De score van je zelftest is: 6 - 15 punten.

        Deze uitslag geeft aan dat de mate van je cannabisgebruik risico's met zich meebrengt. Je kunt lichamelijke en/of psychische problemen krijgen als je niet mindert of stopt. Mogelijk heb je al wat problemen.

        vind het nog wel meevallen xD
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment

        • wigyour
          Retired
          • Jun 2009
          • 265

          #19
          Re: Test wiet gebruik

          De score van je zelftest is 16 - 36 punten.

          Deze uitslag geeft aan dat je cannabisgebruik risicovol is en uit de hand dreigt te lopen. We adviseren je dringend te minderen of te stoppen met blowen. We kunnen je daar goed bij helpen en bieden de volgende mogelijkheden:

          Comment

          • DaZeD
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 466

            #20
            Re: Test wiet gebruik

            Oh, testje is dikke zever hoor, eerst had ik De score van je zelftest is: 6 - 15 punten.

            Deze uitslag geeft aan dat de mate van je cannabisgebruik risico's met zich meebrengt. Je kunt lichamelijke en/of psychische problemen krijgen als je niet mindert of stopt. Mogelijk heb je al wat problemen.

            We adviseren je iets aan het blowen te doen, om het goed onder controle te houden. Als je dat op korte termijn doet, is de kans heel groot dat je slaagt, omdat je er snel bij bent. We kunnen je helpen en bieden de


            Dit zou kunnen kloppen, dus ik dacht, nu ga ik eens de positivere antwoorden geven, dus dat ik zogezegd maar 1 keer per jaar blow, nooit aan wiet denk enzo, en ik krijg ineens dit...


            Uitslag van je wiet test



            De score van je zelftest is 16 - 36 punten.

            Deze uitslag geeft aan dat je cannabisgebruik risicovol is en uit de hand dreigt te lopen. We adviseren je dringend te minderen of te stoppen met blowen. We kunnen je daar


            Terwijl mijn vorige antwoorden dramatischer waren, krijg ik nu meer punten en is mijn blowgedrag alarmerender?!

            Buuullshit!
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #21
              Re: Test wiet gebruik

              Ik zou maar snel een consult aanvragen!

              Cannabis onder Controle is opgenomen in het basispakket van je verzekeraar. Hierdoor wordt het volledig vergoed. Sinds 2008 hanteert iedere zorgverzekeraar een wettelijk verplicht gesteld eigen risico. Dit kan wel voor kosten zorgen. Wij lichten je huisarts in over je deelname aan het programma.

              Je kunt de behandeling ook zelf betalen, dan hoeven wij je huisarts en zorgverzekeraar niet in te lichten. De kosten bedragen dan 1050 euro.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • DaZeD
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 466

                #22
                Re: Test wiet gebruik

                Oh, 1050 euro.

                Hmmmm, zou er soms een addertje onder het gras zitten?

                Die mannen van dat "testje" denken waarschijnlijk dat wiet je hersencellen aan een razend tempo vernietigd.
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment

                • CelisMan
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 561

                  #23
                  Re: Test wiet gebruik

                  Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD
                  vernietigd.


                  the message you have entered is to short FOK JOEW
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment

                  • DaZeD
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 466

                    #24
                    Re: Test wiet gebruik

                    Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan


                    the message you have entered is to short FOK JOEW

                    What's your point?
                    Ben nie mee ze.

                    Vernietigd is correct geschreven, met een d achteraan, inderdaad.
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment

                    • Toothpick
                      Ultra Stoner
                      • Jun 2009
                      • 112

                      #25
                      Re: Test wiet gebruik

                      de wereld zit vol bullshit, weet je zelfs dat de makers van het vaccinatie voor mexicaanse griep televisiestations betalen om info die vrij komt over de mexicaanse griep op tv te laten uitzenden. (cijfers van slachtoffers,...) zodat wij bang zijn en het medicijn in huis halen.

                      zelfde situatie hier, 100 consulenten zitten eens samen en hebben geen inkomsten meer. Dus denken ze even van laten we eens quiz online zetten voor druggebruikers zodat we deze mensen hun geld kunnen stelen.

                      want laat het ons hier allemaal een zijn met elkaar dat therapie om voor met weed te stoppen bullshit is.
                      ik had eens moeten gaan naar zo'n afkickcentrum en ik was omsingeld door een hoop coke en heroine junkies, geen prettige plaats om te zijn.

                      met als besluit ik koop liever met die 1000 euro 1/3 van een killo killerweed dan het aan die idioten te geven.

                      Peace out

                      Comment

                      • girl88
                        Senior Stoner
                        • Aug 2009
                        • 32

                        #26
                        Re: Test wiet gebruik

                        De score van je zelftest is: 6 - 15 punten.

                        thh

                        Comment

                        • snaaps
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 181

                          #27
                          Re: Test wiet gebruik

                          Score is: 0 tot 5 punten.
                          Ik blow dan maar een paar keer per jaar als ik daar zin in heb.
                          (meestal is dat wanneer ik zwaar onder invloed ben van andere uppers)

                          De score van je zelftest is 0 - 5 punten.

                          Deze uitslag geeft aan dat je de mate van je cannabisgebruik goed onder controle hebt. Je gebruik geeft niet direct reden tot bezorgdheid. Blijf echter voorzichtig, het gebruik van drugs kan namelijk altijd risico's met zich mee brengen.

                          Comment

                          • Wierie Wierie
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2008
                            • 848

                            #28
                            Re: Test wiet gebruik

                            Aha kijk eens aan

                            Uitslag van je wiet test

                            De score van je zelftest is 0 - 5 punten.

                            Deze uitslag geeft aan dat je de mate van je cannabisgebruik goed onder controle hebt. Je gebruik geeft niet direct reden tot bezorgdheid. Blijf echter voorzichtig, het gebruik van drugs kan namelijk altijd risico's met zich mee brengen.
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                            Comment

                            • Laikos weed
                              Senior Stoner
                              • May 2009
                              • 44

                              #29
                              Re: Test wiet gebruik

                              De score van je zelftest is: 6 - 15 punten.
                              valt mee he en zovaak doe ik t niet

                              Comment

                              Bezig...