Hoi,
ik zou graag eens wat meer info hebben over hoe ik mijn crusher/grinder ( van ijzer, + thc zeef ) volledig leeg kan halen.
heb hem al 4/5 jaar, heb er al voor 1000e euro's door gecrushed, maar heb buite het THC.vakje hem nog nooit uitgekuist of proper gemaakt.
als je hem open doet zie je echt een "zee van wietrestanten en thc, dat in de crushervakjes, in de het zeefje ( 2 lagen ) en overal langs de zijkanten vasthangt.
Hetgene dat ik in mijn hoofd zou hebben is ;
crusher helemaal openhalen, uiteenhalen,
in een pot zetten, kokend water van 100° er in kappen,
15 min laten staan,
crusher eruit halen,
water in tas/kom gieten, theezakje erin
en zo wietthee maken ?
JA/NEE ?
De beste manier volgens jouw gevraagd aub voor op de meest efficiente manier alles van thc uit crusher te halen en meest effect van te krijgen, het beste stoned van worden.
duidelijke uitleg wel aub
dank bij voorbaat
ik zou graag eens wat meer info hebben over hoe ik mijn crusher/grinder ( van ijzer, + thc zeef ) volledig leeg kan halen.
heb hem al 4/5 jaar, heb er al voor 1000e euro's door gecrushed, maar heb buite het THC.vakje hem nog nooit uitgekuist of proper gemaakt.
als je hem open doet zie je echt een "zee van wietrestanten en thc, dat in de crushervakjes, in de het zeefje ( 2 lagen ) en overal langs de zijkanten vasthangt.
Hetgene dat ik in mijn hoofd zou hebben is ;
crusher helemaal openhalen, uiteenhalen,
in een pot zetten, kokend water van 100° er in kappen,
15 min laten staan,
crusher eruit halen,
water in tas/kom gieten, theezakje erin
en zo wietthee maken ?
JA/NEE ?
De beste manier volgens jouw gevraagd aub voor op de meest efficiente manier alles van thc uit crusher te halen en meest effect van te krijgen, het beste stoned van worden.
duidelijke uitleg wel aub
dank bij voorbaat

Comment