Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het kan natuurlijk wel, als je wiet droog genoeg is verkruimeld het met de hand makkelijker toch?
Bij wat nattere wiet zou ik een grinder gebruiken, of nog wat langer laten drogen
Schadelijk is het niet hoor, je voegt er geen andere stoffen aan toe... Wat wel kan is dat de takjes en blaadjes mee geraspd worden. Manueel verkruimelen is mischien wat beter dan
JD ik zou persoonlijk nooit Hasj in de magnetron gooien.
Ik hoef de mijne zelfs nooit warm te maken bij aankoop.
Bij aankoop is die nog als plastecine!
Maar als ik die zo paar dagen laat liggen dan kan die wel hard worden.
Ik hou die gewoon paar minuten in mijn palm en kruimel dan, als het echt nog niet gaat houd ik dat even tegen een lamp en dat werkt perfect.
Inderdaad Leffe, als je goede hasj hebt is het ook niet nodig, Maar sommige hasj is gewoon keihard zelfs met aansteker lastig te verkruimelen (Goedkope comerciele hasj) daarin zit toch minder thc in dus kan je hem net zogoed in de microwave gooien eigelijk
Het is niet dat ik te lui ben om hasj te verkruimelen maar was gewoon benieuwd of het consecuenties had voor de hasj.
Comment