Belangrijk!!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • green farmer
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 359

    #1

    Belangrijk!!!!!!!!!!

    Korting op 420shop
    Beste mede kwekers/gebruikers,

    Voor de gene die buiten planten hebben staan en weinig beschutting hebben, zorg ervoor dat ze bescherming krijgen, hoorde net op de radio dat er vanuit het westen, veel regen en hagel komt met wintstoten van rond de 100 km/uur!!
    Ik hoop dat ik zo wat mensen heb gewaarschuwt en zo een paar plantjes heb gered

    groetjes

    Edit: Het wordt warm en broeierig, vanmiddag slaat het weer om en komen er wintstoten van 110 km/uur (weer verhoogt), daarnaast zeiden ze net 2 minuten geleden weer van: " geniet nog even van het weer en dit nummer voordat het noodweer toeslaat!"
    Last edited by green farmer; 20 August 2009, 09:59.
  • Daggeroth
    Retired
    • May 2009
    • 522

    #2
    Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

    wtf? Het zou gaan broeien vandaag.

    Comment

    • Wierie Wierie
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 848

      #3
      Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

      Nee klopt wat hier gezegd wordt:

      Het KNMI heeft vanmorgen een weeralarm uitgegeven:



      Weeralarm Opgesteld op donderdag 20 augustus 2009 om 08.41 uur. Bericht nummer: 1 ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK In de loop van vanmiddag trekken onweersbuien vanuit het zuidwesten het land binnen. Bij de buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, is er een grote kans op zeer zware windstoten tot 110 km per uur, hagel en lokaal veel neerslag. De buien verplaatsen zich noordoostwaarts en bereiken aan het einde van de middag het noordoosten. Volgend bericht: 12:00
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment

      • Roeloe
        Retired
        • Jun 2009
        • 28

        #4
        Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

        zie nog niks in iedergeval dus valt mee?

        Comment

        • Daggeroth
          Retired
          • May 2009
          • 522

          #5
          Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

          begint hier wel steeds harder te waaien though.

          Comment

          • WeedSeed
            Retired
            • Jun 2009
            • 208

            #6
            Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

            Klopt, vanmiddag kwam er plots een aardige storm opzetten, was net op tijd met binnen zetten.

            Voor Nederland barst het vanavond redelijk los volgens mij.

            Comment

            • green farmer
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jul 2009
              • 359

              #7
              Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

              Vanmiddag was het hier echt super mooi weer, ging wel steeds harder waaien en vanaf 7 uur is het hier super slecht weer, echt storm..... Belachlijk veel regen, en flinke omweer, de ramen trillen hier....

              Hoop dat er planten gered zijn

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #8
                Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

                Hier ook belachelijk veel regen gehad en flinke onweer, nu is het eventjes rustig.

                Als het overal waaide zoals het hier deed, is helaas menig buitenplant gesneuveld denk ik.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                • Mr_3ppozz
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 659

                  #9
                  Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

                  mijn dame heeft zich stevig geweerd in een soort van stormachtig weer... de streep met noodweer die over nederland zou trekken is ons weer gepasseerd dus we mogen aannemen dat het voor de rest van de avond/nacht wel mee zal vallen
                  sigpic
                  Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                  Comment

                  • Tosti
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 306

                    #10
                    Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

                    Lekker, heb dus net mijn plantjes op mn platte dak neergezet met veel moeite naja morgen maar even kijken wat er van over is.....

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #11
                      Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

                      Op dit moment breekt hier de hel los.
                      Veel regen en ik kan de lampen wel uit doen. Een vuurzee in de lucht...

                      vale.

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

                        22.45 geen regen ier net klein buitje gehad en dat is alles
                        leuk allarm
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • philip
                          Retired
                          • Aug 2009
                          • 2

                          #13
                          Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

                          In belgie ( oost vlaanderen) viel het nogal mee. Het voordeel van planten in bloempotten komt nu tot zijn nut.
                          grtz fluppe

                          Comment

                          • green farmer
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2009
                            • 359

                            #14
                            Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                            22.45 geen regen ier net klein buitje gehad en dat is alles
                            leuk allarm

                            Ik denk dat jij dan heel veel mazzel heb gehad

                            Van mij apart kan deze op slot, het is namelijk voorbij

                            groetjes

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: Belangrijk!!!!!!!!!!

                              Pff 2 buiten regen en dat was het
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...