Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

This sucks...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    This sucks...

    Korting op 420shop
    Man man,

    Omdat mijn ouders over het laatst een artikel gelezen hebben over cannabis / wiet, mag ik geen enkele plant meer binnen of op het terras zetten. Natuurlijk stond er in het artikel veel shit en onzin. Maar daar ben ik dus niet vet mee.

    Kben beetje boos, want ik moet mijn plantjes nog voorgroeien binnen. Maar alle geluk kan ik wel bij 2 maten telkens wat planten laten voorgroeien.
    Echt kut, maar nu zet ik dus alles op de guerilla.


    Grtz
    Skannabis

    #2
    Re: This sucks...

    Ze zetten idd veel onzin in die Artikels.
    Vind het wel kut voor je maar hey, always look on the bright side of life .
    Hoop dat we een goede zomer krijgen en dat je Guerilla kweek goed verloopt.
    Dan zit je wel ff goed voor een tijdje denk ik .


    Peace

    Comment


      #3
      Re: This sucks...

      Weet je welk artikel het juist was?
      Doe wat opzoekingswerk en probeer bewijzen te vinden die die beweringen in dat artikel tegenspreken.
      Wel spijtig dat je ouders in die flauwekul geloven.

      Comment


        #4
        Re: This sucks...

        Nope ik weet het juiste artikel niet. Het stond op internet.
        En tjah, inderdaad, always look on the bright side of life
        En ik denk dat cannabis bij de oudere generaties nog altijd een taboe is, spijtig genoeg...

        Grtz
        Skannabis

        Comment


          #5
          Re: This sucks...

          Kheb hier zowat hetzelfste voor jong , m'n ma die gelooft alles als het slecht is over wiet .

          vandaag zat ze tege mij te zage : gij met uwe drugs . toen we ff op de zolder stonde maar ik moest 5 minute geleden wel weeral 3 kratten wijn binnendrage voor ulle en ik zit nooit te zeveren dat ze zitte te zuipen .

          anyway tis nog altijd taboe bij oudere mensen he .

          Comment


            #6
            Re: This sucks...

            Kennen zij Stephen Jay Gould dan niet?
            Die wetenschapper dat nieuwe deuren opende voor andere paleontologen.
            De dokters zeiden dat hij nog 5 jaar te leven had, dankzij een ongewone tumor.
            Maar hij heeft er toch 15 jaar bovenop kunnen doen.
            Tot aan zijn dood beweerde Stepen Gould dat cannabis hem zo lang in leven hield.
            More about the man

            Comment


              #7
              Re: This sucks...

              Oorspronkelijk geplaatst door Cookiemonster
              vandaag zat ze tege mij te zage : gij met uwe drugs . toen we ff op de zolder stonde maar ik moest 5 minute geleden wel weeral 3 kratten wijn binnendrage voor ulle en ik zit nooit te zeveren dat ze zitte te zuipen.
              Daar kan ik altijd zo om lachen Waarom zou cannabis slechter zijn dan alcohol, het ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat... Maar wel jammer skanna, maar denk eraan de aanhouder wint
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              Bezig...
              X