Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dit Forum en de Chat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dit Forum en de Chat

    Korting op 420shop
    Gisteren heb ik samen met mijn man een headshop bezocht en een mooie water pijp aan geschaft en puur pijpje en wat cones.
    Komen we thuis kon natuurlijk niet kiezen welke eerst en bedacht me wacht eerst effe de chat op en goed info vragen over hoe ik het moet gebruiken en hoe ik het goed doe.
    Nou kreeg van Bobo een goede duidelijke uit leg en vond het nog beetje eng maar hij zei me kan niet mis gaan en jij dat wel
    .
    Vol trots ik naar benden en water in gedaan gaas je er op wiet er op en vond het zo leuk dat ik in 1 keer heel die pijp leeg lurkte.
    Man man ik wass me partij stoned wil je niet weten en toen begin het he in mn hooft ikke denken over dit forum. En vroeg me eigenlijk af ?

    Hoe erv jullie dit forum?
    En wat is de reden dat je hier komt
    En wat vind je hier nog meer ?
    Wat mis je hier op dit forum?

    Ben benieuwd naar jullie antwoorden
    Groetjes
    God was never on your side..

    #2
    Re: Dit Forum en de Chat

    Ik vind hier info over kweken van wiet
    Ik kan hier altijd wel en praatje maken
    Ik kan hier flink rusie maken
    Het maakt mijn wereldje een stuk grote door hier te komen
    Ik kan altijd mn verhaal kwijt
    En ik maak hier vrienden
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Dit Forum en de Chat

      Zeker weten voor de info, en het helpen van andere.
      En om een praatje te maken, is erg leuk

      Peace

      Comment


        #4
        Re: Dit Forum en de Chat

        Wat ik hier vind ??

        Euhh ff denken , de info die ik soms zoek is lastig te vinden , maar door goed zoeken kom ik er wel uit.
        Wat me opvalt is dat er veel medicinale kwekers zitten IPV grote kwekers
        het is hier behoorlijk "menselijk en gemoedelijk "wat me erg aan staat.

        Ik mis een duidelijke uitstraling van de site ( komt ie weer haha )

        Ik ben hier gekomen omdat een ander forum erruggg traag was en is en ik info nodig had. en ook omdat een andere kennis hier al een poos rondzwalkt en mij tipte over deze site.

        ik mis de mogelijkheid om foto's te kunnen uploaden ( of ik heb het nog niet gvonden)

        Verder zou een portal op de voorpagina wel handig zijn om zo de laatste postings meteen te kunnen zien.

        Thats it

        Comment


          #5
          Re: Dit Forum en de Chat

          Hoe erv jullie dit forum?
          Ik vind het JD forum een geweldige plek om gewoon lekker te hangen, beetje te lezen en te kleppen in de chat

          En wat is de reden dat je hier komt
          De belangrijkste reden dat ik hier kwam, was informatie over het kweken, maar nu, is het de gezelligheid en mensen waar ik voor trugkom

          En wat vind je hier nog meer ?
          Mensen die een beeld hebben van hoe ik me voel, mensen die ook ongewild in een situatie zitten en daar eigenlijk niemand hebben die hetzelfde meemaakt... ik voel me wat dat betreft hier echt thuis

          Wat mis je hier op dit forum?
          De online coffeeshop
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment


            #6
            Re: Dit Forum en de Chat

            Hmm Mr dat is mooi beschreven.

            Swingers.. Dit is ook een hobby kweek forum juist hier vind je geen groot kwekers (Zijn verboden hie
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Dit Forum en de Chat

              Hmm Mr dat is mooi beschreven.

              Swingers.. Dit is ook een hobby kweek forum juist hier vind je geen groot kwekers (Zijn verboden hie
              Last edited by belladonna; 23 August 2009, 13:48.
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Dit Forum en de Chat

                Hoe erv jullie dit forum?
                Ik vind het een leuk en gezellig stukje internet
                En wat is de reden dat je hier komt
                Kwam voor de info, gebleven door de sfeer en de mensen
                En wat vind je hier nog meer ?
                Een hele hoop mensen met dezelfde hobby
                Wat mis je hier op dit forum?
                een topic dat heet: Meeting in Arnhem

                Comment


                  #9
                  Re: Dit Forum en de Chat

                  Wat mij hier vooral het meeste aanstaat is dat het accent echt op de hobby ligt.

                  Comment


                    #10
                    Re: Dit Forum en de Chat

                    gezellie en fijne mensen soms ff doorbijten maar het gross is ok voel me echt thuis hier.

                    Comment


                      #11
                      Re: Dit Forum en de Chat

                      Oorspronkelijk geplaatst door swingers View Post
                      Wat ik hier vind ??

                      1. Euhh ff denken , de info die ik soms zoek is lastig te vinden , maar door goed zoeken kom ik er wel uit.

                      2. ik mis de mogelijkheid om foto's te kunnen uploaden ( of ik heb het nog niet gvonden)

                      3. Verder zou een portal op de voorpagina wel handig zijn om zo de laatste postings meteen te kunnen zien.

                      Thats it
                      1. Aanschouw Hier het werk van misty

                      2. Zie hier enkele veel gestelde vragen.

                      3. In het menu zit een knop: Nieuwe Berichten in het Quick Links menu zit een knop: Berichten Vandaag Tevens onderaan het forum top 5 stats

                      btw leuk topic belladonna
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Dit Forum en de Chat

                        Het is hier relax, een toffe sfeer, wijze uitlaatklep voor tijdens de eenzame uurtjes opt werk

                        Ik kwam hier eerst voor de info erna voor bovenstaande reden + ik vind het ook wijs om ervaringen en kennis te delen

                        Ik eigenlijk niets op het forum het enige wat mss zou handig zijn voor nieuwe leden is dat er mss een growguide zou kunnen opgesteld worden die gemaakt word uit de sticky`s ofzo die regelmatig kan geupdate worden
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Dit Forum en de Chat

                          ik kom hier om op de hoogte te blijven van de nieuwste kweek technieken, maar gewoon andermans kweek verslag kijken en hoe zijn of haar planten eruit zien, en als ze in de bloei zijn, vervolgens kwijlen over je toetsenbord om dat het zo lekker eruit ziet.

                          en de mensen op dit forum zijn een stuk volwassener dan op een vorig forum waar ik zat en dat is ook wel fijn.

                          Comment


                            #14
                            Re: Dit Forum en de Chat

                            Heerlijk dat jullie het hier ook zo ervaren op de chat
                            Hoop op nog meer reacties
                            God was never on your side..

                            Comment

                            Bezig...
                            X